جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

افزونه های شگفت انگیز برای قوی شدن سئو سایت

آیا به دنبال بهترین افزونه‌ها و ابزار سئو برای افزایش رتبه جستجوی سایت خود هستید؟
بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) یکی از تکنیک‌های پرکاربرد است که دسترسی سریع به وب‌سایت‌ها را فراهم می‌کند و حضور سایت شما را در نتایج موتورهای جستجوی ارگانیک و مفید برای افزایش ترافیک به سایت شما بهینه‌سازی می‌کند.
با مجموعه‌ای مناسب از افزونه‌ها و ابزارهای شگفت‌انگیز سئو برای وب‌سایت وردپرسی خود، می‌توانید رتبه سئوی خود را بهبود ببخشید و موفقیت کلی سایت خود را افزایش دهید.
در این مقاله، ما بهترین افزونه‌ها و ابزارهای سئو برای وردپرس را به منظور بهبود سئوی سایت شما به اشتراک می‌گذاریم تا رتبه‌بندی خود را بهبود ببخشید.

افزونه های شگفت انگیز برای قوی شدن سئو سایت

15 بهترین افزونه و ابزار SEO برای وردپرس در سال 2022

Semrush

Semrush یک ابزار قدرتمند سئو و بازاریابی است و در بین متخصصان سئو موردعلاقه است. این یکی از بهترین افزونه‌های SEO است که می‌توانید داشته باشید.

افزونه Semrush دارای مجموعه کاملی از ویژگی‌ها است که به شما امکان می‌دهد سئو، بازاریابی محتوا، رسانه‌های اجتماعی و ترافیک پولی سایت خود را افزایش دهید.

این سرویس ممتاز به شما امکان می‌دهد کلمات کلیدی را برای حجم جستجو تجزیه‌وتحلیل کنید تا بتوانید بدانید در صورت استفاده از Google Ads کدام کلمات کلیدی را به محتوای خود اضافه کنید و کدام کلمات کلیدی را پیشنهاد دهید.

SEMrush review 1 افزونه های شگفت انگیز برای قوی شدن سئو سایت

بعلاوه، به شما امکان می‌دهد URLهای دیگر، مانند URLهای رقیب خود را جستجو کنید، بنابراین می‌توانید ببینید کدام کلمات کلیدی بالاترین رتبه را دارند تا بتوانید تعیین کنید که چگونه از آنها بالاتر باشید.
به‌عنوان‌مثال، می‌توانید برنامه‌های بازاریابی بهتری برای دستیابی به مخاطبان هدف خود ایجاد کنید. گاهی اوقات، حتی می‌توانید بهترین استراتژی‌هایی را که آنها استفاده می‌کنند، قرض بگیرید.
استفاده از کلمات کلیدی مناسب در وب سایت خود برای جذب مخاطبان هدف ایده‌آل نه‌تنها به شما در رتبه‌بندی نتایج جستجو کمک می‌کند، بلکه به شما کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را توسعه دهید و فالوورهای وفادار و دائمی ایجاد کنید.

Ahrefs

Ahrefs یکی از بهترین ابزارهای سئو برای وردپرس است که توسط کارشناسان سئو و صاحبان مشاغل استفاده می‌شود. این افزونه به شما امکان می‌دهد عملکرد سئو سایت خودتان و همچنین عملکرد و استراتژی‌های سئو سایت‌های رقیب خود را مشاهده کنید. با این بینش‌ها، می‌توانید بیاموزید که چه کاری باید انجام دهید تا از رقبای خود پیشی بگیرید.

 

با استفاده از Ahrefs، می‌توانید گزارش‌های جستجوی ارگانیک دقیق، از جمله کلمات کلیدی ارگانیک برتر، موقعیت آنها در نتایج جستجو، حرکت رتبه‌بندی در طول زمان، صفحات رقابتی و غیره را مشاهده کنید.

Ahrefs افزونه های شگفت انگیز برای قوی شدن سئو سایت

به طور مشابه، گزینه‌های تحقیق بک‌لینک پیشرفته‌ای دارد که به شما امکان می‌دهد پروفایل بک‌لینک کامل را برای هر سایتی ببینید. شما می‌توانید بک‌لینک‌های به‌روز شده را هر 15 دقیقه، لنگر متن برای بک‌لینک‌ها، صفحات ارجاع‌دهنده و غیره مشاهده کنید.
گزینه‌های بیشتری برای تحقیق کلمات کلیدی، تحقیق محتوا، ردیابی رتبه، نظارت بر وب و غیره در Ahrefs وجود دارد. Ahrefs یک ابزار عالی برای افزایش سئو سایت شما است.

MonsterInsights

MonsterInsights بهترین افزونه SEO برای وردپرس برای ردیابی عملکرد وب‌سایت و رفتار کاربر است. تجزیه‌وتحلیل وب‌سایت برای تصمیم‌گیری‌های تجاری بهتر، ایجاد استراتژی‌های بازاریابی و بهبود سئو سایت شما مهم است. گوگل آنالیتیکس پرکاربردترین ابزار تحلیلی در بازار است. بااین‌حال، اجرای آن کمی مشکل است.

MonsterInsights کاربرپسندترین و قدرتمندترین افزونه Google Analytics برای وردپرس است. این افزونه به شما امکان می‌دهد تا سایت وردپرس خود را با گوگل آنالیتیکس متصل کنید و داده‌های مهم وب‌سایت خود را به‌راحتی ردیابی نمایید.

MonsterInsights افزونه های شگفت انگیز برای قوی شدن سئو سایت

 

با استفاده از MonsterInsights، می‌توانید بینش‌هایی در مورد اینکه کاربران و موتورهای جستجوگر شما چگونه سایت شما را مشاهده می‌کنند، به دست آورید. این داده‌ها به شما کمک می‌کند تا استراتژی‌های SEO خود را بهبود بخشید و در نتایج جستجو رتبه بهتری کسب کنید.

All in One SEO (AIOSEO)

All in One SEO (AIOSEO) بهترین افزونه سئو وردپرس است. این به شما کمک می‌کند تا رتبه سایت خود را ارتقا داده و ترافیک ارگانیک خود را افزایش دهید. این افزونه ویژگی‌های شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهد که می‌تواند استراتژی سئوی شما را ساده کند.
شما می‌توانید به‌صورت خودکار یک نقشه سایت XML از وب سایت خود ایجاد کرده و آن را به موتورهای جستجو ارسال کنید. به‌این‌ترتیب ربات جستجو می‌تواند وب‌سایت شما را به‌راحتی پیدا کرده و آن را فهرست کند. جدای از آن، شما همچنین طرح rich snippets را برای دریافت کلیک و ترافیک بیشتر دریافت می‌کنید.
با AIOSEO، می‌توانید به‌راحتی فایل‌های robots.txt خود را ویرایش کنید، سئوی درون صفحه خود را با افزودن عناوین متا، توضیحات، و کلمات کلیدی و موارد دیگر بهینه‌سازی کنید.

رتبه‌بندی برای عبارات کلیدی مرتبط یا اضافی با ادغام Semrush AIOSEO آسان است. با کلیک یک دکمه، می‌توانید عبارات کلیدی اضافی را کشف کنید، حجم جستجو و روند آنها را مشاهده کنید و آنها را مستقیماً به محتوای خود اضافه نمایید.
این تمام ماجرا نیست، شما می‌توانید فروشگاه ووکامرس خود را برای رتبه‌بندی بهتر با استفاده از AIOSEO بهینه کنید.

Yoast SEO

Yoast SEO یکی از بهترین افزونه‌های SEO برای وردپرس است که در بازار موجود است. این افزونه طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و گزینه‌های سئو را برای بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو و همچنین برای بازدیدکنندگان سایت در اختیار شما قرار می‌دهد.

Yoast SEO Plugin افزونه های شگفت انگیز برای قوی شدن سئو سایت

افزونه یواست سئو به شما کمک می‌کند تا با ویژگی تجزیه‌وتحلیل محتوا و سئو، محتوای بهتری ایجاد کنید. هر محتوایی را که می‌نویسید بررسی می‌کند و به شما نشان می‌دهد که از نظر سئو و خوانایی چگونه به نظر می‌رسد. به این معنی که علاوه بر راضی نگه‌داشتن ربات‌های موتور جستجو، خوانندگان شما را نیز راضی می‌کند!
نه‌تنها می‌توانید محتوای سایت خود را برای خوانایی بهینه کنید، بلکه می‌توانید کارهای زیر را نیز انجام دهید:

  •  برای نمایه‌سازی بهتر سایت، نقشه سایت XML گوگل را ایجاد و ارسال کنید
  •  یک کلمه کلیدی متمرکز برای محتوای خود اضافه کنید
  •  قطعه متنی را که برای افراد در نتایج جستجو ظاهر می‌شود ویرایش کنید
  •  با پیشنهاداتی برای بهبود، بررسی کنید که سایت شما چقدر بهینه شده است
  •  URLهای متعارف را تنظیم کنید تا از محتوای تکراری و جریمه‌های گوگل جلوگیری کنید
  •  برای پیمایش بهتر سایت و نمایه‌سازی سایت، نان خرده‌های (بردکرامپ) سایت را کنترل کنید

علاوه بر این، چندین ویژگی هیجان‌انگیز دیگر مانند محتوای سنگ بنا (محتوای بنیادی)، پیوند داخلی، کلمات کلیدی فوکوس چندگانه، ادغام کنسول جستجوی گوگل و موارد دیگر دارد.

Google Keyword Planner

Google Keyword Planner یکی از بهترین افزونه‌های SEO است که برای تبلیغ‌کنندگان Google Ads طراحی شده است تا کلمات کلیدی با بیشترین ارزش را برای سایت خود پیدا کنند. بااین‌حال، ارزش سئوی زیادی برای ارائه دارد. شما می‌توانید از این ابزار برای یافتن کلمات کلیدی جدید برای کسب‌وکار خود استفاده کنید.
می‌توانید کلمات، عبارات یا URL مربوط به کسب‌وکار خود را وارد کنید و جستجوی خود را شروع کنید. سپس، کلمات کلیدی برتر را با میانگین جستجوی ماهانه در گوگل خواهید دید. بعلاوه، می‌توانید مقدار پیشنهادها و سطوح رقابت را مشاهده کنید. اگرچه ارزش پیشنهادی برای تبلیغ‌کنندگان طراحی شده است، اما می‌توانید چیزهای زیادی در مورد کلمات کلیدی از آن بیاموزید.
این افزونه یک ابزار رایگان ارائه شده توسط گوگل برای بهبود تحقیقات کلمات کلیدی است؛ بنابراین، می‌توانید در مورد حجم جستجوی کلمات کلیدی، علاقه تبلیغ‌کننده، رقابت و غیره بدون نیاز به‌صرف یک سکه دقیق باشید.

KeywordTool.io

کیورد تول همان‌طور که از نامش پیداست، یک ابزار محبوب تحقیقاتی کلمات کلیدی برای متخصصان سئو است. این یک ابزار SEO رایگان است که می‌توانید بدون ایجاد حساب کاربری از آن استفاده کنید. در صورت نیاز می‌توانید برای ویژگی‌های پیشرفته‌تر مشترک نسخه پریمیوم آن شوید.

KeywordTool.io افزونه های شگفت انگیز برای قوی شدن سئو سایت

کیور تول از ویژگی پیشنهاد خودکار گوگل برای جمع‌آوری کلمات کلیدی استفاده می‌کند. عبارات جستجوی پیشنهادی توسط گوگل بر اساس تعداد دفعاتی که کاربران آن عبارت خاص را در گوگل جستجو می‌کردند انتخاب می‌شوند.
با نسخه رایگان آن، می‌توانید تا 750 پیشنهاد کلمه کلیدی را برای هر جستجو مشاهده کنید. می‌توانید کلمات کلیدی را برای کانال‌های جستجوی مختلف مانند گوگل، یوتیوب، بینگ، آمازون و غیره به طور جداگانه جستجو کنید و همچنین جستجو را بر اساس مکان یا زبان خاص محدود نمایید.

Google Search Console (کنسول جستجوی گوگل)

اگر از ابزار رایگان و قدرتمند کنسول جستجوی گوگل استفاده نمی‌کنید، داده‌های حیاتی را که می‌توانند به شما در رتبه‌بندی نتایج جستجو کمک کنند، از دست می‌دهید.

این افزونه دقیقاً به شما می‌گوید که وب سایت شما چگونه کار می‌کند. به‌عنوان‌مثال، می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید:

  • نقشه سایت و محتوای جدید را برای نمایه‌سازی ارسال کنید
  •  برای جلوگیری از محتوای تکراری، محتوا را از نمایه‌سازی گوگل مخفی کنید
  • مشکلات بدافزار و هرزنامه را پیدا و رفع کنید
  •  ببینید کدام عبارت جستجو صفحات وب شما را نشان می‌دهد
  •  ببینید کدام سایت‌ها به سایت شما لینک می‌دهند
  •  ببینید سایت شما تا چه حد برای موبایل مناسب است
  •  می‌توانید گزارش کنسول جستجوی خود را مستقیماً در داشبورد وردپرس خود با استفاده از MonsterInsights مشاهده کنید.

Link Explorer

Link Explorer یک ابزار قدرتمند سئو وردپرس است که توسط Moz ایجاد شده است. این یک ابزار لینک‌سازی عالی است که شامل ویژگی‌هایی برای تجزیه‌وتحلیل لینک و تحقیقات سئو می‌شود.

Link افزونه های شگفت انگیز برای قوی شدن سئو سایت

با استفاده از این ابزار می‌توانید لینک‌های کشف شده و گم شده، اعتبار دامنه در طول زمان، تجزیه‌وتحلیل رقبا، امتیاز اسپم برای سایت‌های جریمه شده، ردیابی لینک و موارد دیگر را برای هر دامنه‌ای مشاهده کنید. می‌توانید نتایج را مقایسه کنید و استراتژی‌های سئو بهتری برنامه‌ریزی نمایید. علاوه بر این، دارای یک گزینه مقایسه پروفایل پیوند با کاربری آسان است تا به شما امکان مقایسه و تجزیه‌وتحلیل بهتر را بدهد.
می‌توانید هر ماه حداکثر 10 درخواست را با یک حساب رایگان Moz جستجو کنید. برای بازکردن قفل دسترسی کامل و ویژگی‌ها، باید در Moz Pro مشترک شوید.

جستجوگر لینک شکسته (Broken Link Checker)

Broken Link Checker یک افزونه رایگان سئو وردپرس است که محتوای سایت شما را از نظر لینک‌های شکسته بررسی کرده و به شما در رفع آنها کمک می‌کند. ازآنجایی‌که هر روز محتوای بیشتری تولید می‌کنید، به‌ندرت وقت دارید که پست‌های قدیمی خود را مرور کنید. اینجاست که این افزونه به کارتان می‌آید. کل آرشیو محتوای منتشر شده شما را بررسی کرده و شما را در مورد لینک‌های شکسته و تصاویر گم شده مطلع می‌کند.
لینک‌های شکسته تأثیر وحشتناکی در بین بازدیدکنندگان سایت شما ایجاد می‌کند و همچنین به سئو سایت شما آسیب می‌رساند. ازاین‌رو، این افزونه برای به‌روز نگه‌داشتن محتوای سایت شما عالی است.

SEOquake

SEOquake یک افزونه مرورگر است که به شما کمک می‌کند تا با یک کلیک ساده ماوس، بینش SEO را دریافت کنید. می‌توانید افزونه را در مرورگرهای Google Chrome، Mozilla Firefox و Safari نصب کنید تا مجموعه وسیعی از پارامترهای SEO را برای هر صفحه وب مشاهده کنید.
با استفاده از این ابزار، می‌توانید به‌سرعت یک ممیزی سئو در صفحه انجام دهید که به شما امکان می‌دهد مسائل مختلف بهینه‌سازی را شناسایی و رفع کنید. این یک ابزار بررسی پیوند دارد که جزئیات بک‌لینک‌های داخلی و خارجی را در هر صفحه وب به شما نشان می‌دهد. به‌علاوه، به شما امکان می‌دهد رتبه صفحه، آخرین تاریخ به‌روزرسانی، رتبه الکسا و موارد دیگر را مشاهده کنید.
این افزونه یک ابزار کوچک و درعین‌حال کاربردی برای بررسی اجمالی و بهینه‌سازی عملکرد سئو سریع است.

Google PageSpeed Insights

زمان بارگذاری سایت نقش مهمی در رتبه‌بندی وب‌سایت شما در نتایج جستجو دارد. زمان بارگذاری آهسته بر تجربه کاربر تأثیر می‌گذارد و می‌تواند نرخ پرش سایت شما را افزایش دهد.

google pagespeed insights افزونه های شگفت انگیز برای قوی شدن سئو سایت

با استفاده از Google PageSpeed Insights، تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL سایت خود را وارد کنید و ببینید سرعت بارگیری صفحات وب شما چقدر است. اگر مشکلی در سرعت یا عملکرد سایت شما وجود دارد، این ابزار آنلاین به شما پیشنهاداتی می‌دهد.
گوگل پیج اسپید اینسایتس، یکی از بهترین افزونه‌ها و ابزار سئو است که در وب‌سایت شما وجود دارد و اگر MonsterInsights دارید، می‌توانید بررسی کنید که وب سایت شما با چه سرعتی در داشبورد وردپرس خود بارگذاری می‌شود.
فقط از گزارش سرعت سایت استفاده کنید و از سرعت بارگذاری خود برای موبایل و دسکتاپ مطلع شوید. علاوه بر این، معیارهای مهمی را برای بهبود تجربه کاربری سایت خود مشاهده کرده و توصیه‌های عملی برای افزایش سرعت سایت دریافت می‌کنید.

WP Rocket

WP Rocket بهترین افزونه کش وردپرس در بازار است. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد که سایت خود را فوراً کش کرده و عملکرد وب‌سایت خود را افزایش دهید. ازآنجایی‌که سرعت یک عامل کلیدی رتبه‌بندی گوگل است، افزونه کش یک افزونه ضروری است.

WP Rocket دارای ویژگی‌های قدرتمندی مانند فشرده‌سازی gzip، کش صفحه و بارگذاری پیش بارگیری کش است. همچنین می‌توانید بارگذاری تنبل تصاویر را روشن کنید، از CDN برای وردپرس، واکشی اولیه DNS و موارد دیگر برای بهبود بیشتر زمان بارگذاری صفحه پشتیبانی کنید.

TinyPNG

TinyPNG یک ابزار آنلاین رایگان است که به شما کمک می‌کند تصاویر سایت خود را برای سرعت بارگذاری سریع‌تر بهینه کنید، بدون اینکه کیفیت تصویر را به خطر بیندازید.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصاویری را که می‌خواهید بهینه کنید بکشید و رها کنید، در صورت تمایل همه آنها را به یکباره دانلود کرده و ذخیره کنید و بخش مهم این است که می‌توانید PNG یا JPEG را تا اندازه ۵ مگابایت فشرده کنید.

Answer the Public

یکی دیگر از ابزارهای آنلاین رایگان عالی که به شما در ایجاد محتوای بهینه شده سئو کمک می‌کند، Answer the Public است.

Answer the Public افزونه های شگفت انگیز برای قوی شدن سئو سایت

کلمه کلیدی موردنظر خود را وارد کنید و در ازای آن مجموعه‌ای از جستجوهای احتمالی را که افراد ممکن است در موتورهای جستجو مانند Google، Bing و Yahoo وارد کنند، دریافت نمایید.
شما می‌توانید از این کلمات کلیدی طولانی به‌عنوان کلمات کلیدی LSI در سراسر محتوای خود استفاده کنید تا از نمایه‌سازی مناسب سایت اطمینان حاصل کنید. سپس وب سایت شما در نتایج جستجو در جایی که باید نشان داده می‌شود و افرادی را به سایت شما جذب می‌کند که واقعاً به آنچه شما ارائه می‌دهید علاقه‌مند هستند.
امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بهترین ابزارها و افزونه‌های سئو را برای وردپرس و برای بهبود سئوی وب سایت خود پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − 3 =

محبوبترین پست ها