جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برخی از مزایای دریافت نمایندگی آریان وب!

آموزش رایگان

دوره‌های آموزشی رایگان ویژه همه نیروهای فروش و نمایندگان فعال به صورت پیوسته در زمینه های مختلف

معرفی نمایندگان

معرفی اطلاعات تماس نمایندگان به مشتریان فعال در محدوده فعالیت نماینده و تبلیغ نمایندگان برتر

افزایش سود

افزایش پلکانی و ایجاد حاشیه سود با توجه فعالیت نماینده در زمینه های مختلف و امتیازات کسب شده

مشارکت

مشارکت در فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغات دیجیتال یا آنلاین و مشارکت در گردهمایی مختلف

آریان وب برای گسترش فعالیت خود در حوزه راهکارهای سازمانی (Business To Business Solutions) اقدام به اعطای نمایندگی در سراسر کشور نموده است. شرکت‌های فعال در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توانند برای ارسال خلاصه‌ای از سوابق حرفه‌ای خود و انجام مذاکره‌ فرم درخواست نمایندگی زیر را تکمیل و ارسال کنند.

فرم درخواست نمايندگی

لطفا اعداد را به صورت لاتین وارد نمایید.
سرویس درخواستی(ضروری)
حداکثر اندازه فایل: 32 MB.
کارت ملی، روزنامه رسمی، آگهی تاسیس، آگهی آخرین تغییرات اساسنامه ، رزومه کاری ( به صورت فایل زیپ مدارک بارگذاری شود)
  • دریافت نمایندگی آریان وب، فرصتی استثنایی برای شروع یک کسب و کار موفق و پردرآمد!
  • با توجه به آموزش های قابل ارايه و کیفیت بالا و قابل اعتماد بودن محصولات و خدمات آریان وب، به راحتی می‌توانید اعتماد مشتریان خود جلب نمایید و رابطه مستدامی با آن‌ها برقرار کنید. این امر باعث افزایش اعتبار شما به عنوان نماینده آریان وب خواهد شد.
  • آریان وب محصولات و خدمات فوق‌العاده‌ای در حوزه طراحی وب‌سایت، هاستینگ، ثبت دامنه، بهینه‌سازی سایت و اینترنت پر سرعت ارائه می‌دهد. این به معنای این است که شما برخوردار از یک محصول متمایز و بازارپسند خواهید بود و به راحتی می‌توانید بازاریابی کنید.
  • دریافت نمایندگی آریان وب به شما امکان می‌دهد تا دسترسی به منابع آموزشی و ابزارهای کاربردی آریان وب داشته باشید. شما می‌توانید تخصص و دانش خود را در حوزه وب‌سایت و فعالیت‌های اینترنتی گسترش دهید و بهترین راهکارهای را برای رشد کسب و کار خود به کار ببرید.

با دریافت نمایندگی آریان وب، امکان کسب درآمد مستقل و رشد کسب و کار خود را خواهید داشت. شما می‌توانید بر اساس توانایی و تلاش خود، سطح درآمد خود را تعیین کرده و به صورت مستمر درآمدزایی کنید.