جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رازهای موفقیت یک استارتاپ در انجام این کارهای شگفت انگیز است

داشتن یک ایده خوب برای شروع یک کسب و کار کافی نیست. استارتاپ یا کارآفرینان موفق ابتدا باید به بازار نگاه کنند، برنامه ریزی واقع بینانه داشته باشند و نیروهای خود را برای رسیدن به اهداف خود بسیج کنند.

Startup رازهای موفقیت یک استارتاپ در انجام این کارهای شگفت انگیز است

در عمل، بینایی تنها بخشی از معادله است. به همان اندازه مهم است که بدانید چگونه با مشکلات واقعی کنار بیایید و بتوانید خود را در یک محیط رقابتی بازاریابی کنید.
یک استارتاپ کوچک و نوپا می تواند با یادگیری از برندهای بزرگی که قبلاً به اهداف خود رسیده اند، موفق باشد. این بدان معناست که کارآفرین جوان باید از کسب و کارهایی که قبلاً تأسیس شده اند، نکات موفقیت را جستجو کند.
از سوی دیگر، پیدا کردن یک مربی کسب و کار شخصی که بتواند شما را در سفر کارآفرینی راهنمایی کند، ممکن است چندان آسان نباشد. به همین دلیل، این مقاله نکات موفقیت آمیز زیر را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما در شروع کار و راه اندازی استارتاپ کمک کند.

به خودتان اعتماد داشته باشید

ابتدا باید به خودتان ایمان داشته باشید سپس به دنبال راه هایی برای عبور از موانعی باشید که در سفر کارآفرینی خود با آنها روبرو خواهید شد. این باور بر این اصل بنا شده است که به هر چیزی که فکر کنید همان اتفاق می افتد، اگر فکر کنید که می توانید یا اگر فکر کنید که نمی توانید، در هر دو حالت حق با شماست. بنابراین، اگر اعتماد داشته باشید که توانایی دارید، بهانه ای نخواهید داشت.

برنامه ریزی داشته باشید

هر کسب و کار خوب با یک برنامه خوب شروع می شود. نوشتن یک طرح کسب و کار برای اولین بار می تواند ترسناک باشد، اما فقط باید آنچه را قبلاً در افکار خود داشتید یادداشت کنید. این یادداشت باید هم اهداف کوتاه مدت و هم اهداف بلند مدت شما را در بر گیرد.

مشتری خود را بشناسید

یکی از مسیرهای مهم موفقیت یک کارآفرین شناخت مشتری است. وقتی افرادی را که به آنها خدمات بهتری ارائه می دهید بشناسید، می توانید راه حل های مورد نیاز آنها را ارائه دهید. به عنوان مثال، 80 درصد از فروش شما باید از 20 درصد از مشتریان شما نشات بگیرد. برای به دست آوردن و حفظ این مشتریان، باید علاوه بر درک عادات خرید، نیازها و خواسته های آنها، خدمات استثنایی و خدمات مشتریان برجسته ای را به آنها ارائه دهید.

Startup1 رازهای موفقیت یک استارتاپ در انجام این کارهای شگفت انگیز است

در اسرع وقت شروع به شبکه سازی کنید

انسان شبیه به کسانی می شود که با آنها ارتباط دارد. رید هافمن، یکی از بنیانگذاران لینکدین، می گوید: که اگر می خواهید خود را متحول کنید، پس افرادی را که با آنها معاشرت می کنید تغییر دهید. بنابراین، شما باید کارشناسان، کارآفرینان تثبیت شده، انکوباتورها و سرمایه گذاران را به عنوان مربی خود داشته باشید. از آنها بخواهید نکات موفقیتی را به شما ارائه دهند که می تواند تجارت شما را تقویت کند زیرا می خواهید مانند آنها باشید.
مسیر پیش رو از طریق شبکه های حرفه ای حرکت خواهد کرد. تجارت همه چیز در گرو روابط است زیرا شبکه ارتباطی شما شرکت شما را به سطح بعدی سوق می دهد.

تیم خود را پرورش دهید

اداره یک کسب و کار دشوار است و باید اطراف خود را با افراد مناسب پر کنید. در این مرحله اولیه توسعه، مربیان و شرکای استراتژیک ضروری خواهند بود. تیم بی نقص می تواند به شما کمک کند خیلی بیشتر از آنچه به تنهایی می توانستید به دست آورید.
شما نمی توانید به تنهایی در تجارت موفق شوید. بنابراین، روی تیم خود سرمایه گذاری کنید تا موفقیت خود را به عنوان یک استارت آپ و در آینده، زمانی که به یک برند نمادین تبدیل شوید، تقویت کنید. به همین دلیل، حس ماموریت را در بین کارمندان خود ایجاد کنید.

همیشه یک قدم جلوتر از رقابت باشید

برای موفقیت باید با آخرین روندها حرکت کنید و از آن مطلع شوید. بسیاری از کسب‌وکارها فقط به این دلیل شکست می‌خورند که نمی‌توانند با آنچه در صنعت می‌گذرد همراهی کنند. اطمینان حاصل کنید که در حال تحقیق در مورد رقابت و روندهای مهم در بخش خود هستید.

از اشتباهات درس بگیرید

اشتباهات اجتناب ناپذیر هستند بنابراین با شکست می توانید دوست شوید. با این حال، نادیده گرفتن اتفاقات کوچک می تواند عواقب بزرگی داشته باشد، زیرا شما به تکرار آنها ادامه می دهید. بنابراین، سعی کنید از اشتباهات خود درس بگیرید زیرا شما را به موفقیت نزدیکتر می کند.

صنعت خود را بشناسید

کارآفرینان موفق وارد بازیهایی که درک درستی از آنها ندارند، نمی شوند. با این حال، مارک زاکربرگ و جان دی راکفلر ثابت کرده اند که برای موفقیت به عنوان یک کارآفرین به مدرک نیاز ندارید. با این وجود، باید بدانید که چگونه یک برنامه را توسعه دهید و آن را دنبال کنید. این امر استارتاپ شما را به خوبی در موقعیت رونق قرار می دهد.

Startup2 رازهای موفقیت یک استارتاپ در انجام این کارهای شگفت انگیز است

از قدرت کارمندان خود استفاده کنید

کارآفرینان تثبیت شده می دانند که تنها با حمایت کارمندان خود می توانند یک تجربه عالی در سطح جهانی ارائه دهند. کارمندان سفیران برند شما هستند زیرا با مشتریان شما تعامل دارند. بدون شک، وقتی مشتریان شما راضی هستند، اطلاعات شرکت را به دیگران منتقل می کنند.

خدمات بیش از حد انتظار ارائه دهید

زمانی می توانید در استارتاپ خود مورد توجه قرار بگیرید که خدماتی فراتر از انتظارات مشتریان خود ارائه دهید. این کار باعث ایجاد شهرت و گروهی از حامیان وفادار شما می شود. با این حال، باید درک کنید که یک کارآفرین موفق به چشم‌انداز، کار و پشتکار زیادی نیاز دارد.

دریافت نظرات مشتریان

علاوه بر محصول و قیمت، تجربه مشتری یکی دیگر از ویژگی های برتر برند است. بیشتر کارآفرینان روی این عامل تمرکز می کنند زیرا رضایت مشتری، نرخ حفظ آنها را بهبود می بخشد. بنابراین، تمام بازخوردهایی را که از طریق جعبه های بازخورد، نظرسنجی ها و فعالیت کاربر از مشتریان دریافت می کنید، در نظر بگیرید. کارآفرینان موفق بازخوردها را تجزیه و تحلیل می‌کنند و بهبودهای لازم را در کیفیت خدمات، محصولات و خدمات مشتری انجام می‌دهند.

برنامه ریزی برای تامین مالی

افزایش سرمایه یکی از چالش برانگیزترین وظایف یک کارآفرین برای داشتن استارتاپ موفق است. با اینن حال کارآفرینان موفق برای این فرآیند برنامه ریزی می کنند زیرا ممکن است بیش از آنچه انتظار داشتید طول بکشد.

Complete Financial Picture رازهای موفقیت یک استارتاپ در انجام این کارهای شگفت انگیز است

زمان را در کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید

موفقیت ممکن است بلافاصله به دست نیاید و حتی شرکت های چندملیتی غول پیکری مانند اپل، مایکروسافت، والمارت، گوگل، آمازون و فیس بوک نیز زمانی مبتدی بودند. در عین حال، کارآفرینان پشت این برندهای نمادین زمان و انرژی را در شرکت های خود سرمایه گذاری کردند. بنابراین، برای موفقیت شما به عنوان یک استارتاپ یا کارآفرین، باید از آن پیروی کنید.

ریسک کنید

برای اینکه بتوانید نتیجه تلاش های خود را بدانید، باید آنها را عملی کنید. بنابراین، باید ایده استارتاپ خود را تجاری کنید تا ارزش آن را بدانید. شما می توانید در یک برنامه آموزشی ثبت نام کنید تا خطرات را به حداقل برسانید زیرا آموزش، دسترسی به مشاوره حرفه ای از کارشناسان و سرمایه گذاران خطرپذیر را برای شما فراهم می کند. از سوی دیگر، اگر اقدامی نکنید، از تلاش نکردن پشیمان خواهید شد.

خودتان را به چالش بکشید

استارتاپ های موفق به طور مداوم به دنبال چالش های بعدی هستند. آنها می‌دانند که کارهای دشوار آنها را زیرک و سرپا نگه می‌دارد. این به آن‌ها کمک می‌کند تا برای اتفاقات بعدی آماده شوند.

اشتیاق داشته باشید

برای موفقیت به عنوان یک استارتاپ یا کارآفرین باید کاری را که دوست دارید انجام دهید. دلیل این اصل این است که یک صاحب کسب و کار زمان قابل توجهی را در شرکت سپری می کند، بنابراین، بدون اشتیاق، یک کارآفرین در هنگام خستگی یا استرس انگیزه ادامه دادن را نخواهد داشت.

Startup3 رازهای موفقیت یک استارتاپ در انجام این کارهای شگفت انگیز است

اهداف را تجسم کنید

اهداف خود را به وضوح تعریف کنید تا واقعی و ملموس باشد. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک کارآفرین موفق شوید، باید کسب و کاری راه اندازی کنید که بتواند مشکلی را در بازار هدف حل کند. در نتیجه، اگر آن را تجسم و بیان کنید، هدف شما قابل دستیابی خواهد بود.

به دنبال مشارکت باشید

صاحبان مشاغل بزرگ در خلاء فعالیت نمی کنند. آنها یک شبکه پشتیبانی عالی در اطراف خود دارند. شریکی که مانند شما تلاش بی وقفه کرده و همچنین در تصمیم گیری های استرس‌زا مشارکت می کند. بنابراین، کارآفرینان موفق به دنبال شرکای با شخصیت عالی می گردند، زیرا آنها می توانند مهارت ها را به آنها بیاموزند اما شخصیت را نه!

دانش کسب و کار خود را افزایش دهید

به جای خواندن داستان یا هر کتابی فقط برای سرگرمی، می توانید مطالعات موردی را بخوانید. بیوگرافی ها و نکات موفقیت کارآفرینانی که در دنیای شرکت ها پیشرفت کرده اند را بخوانید. در مورد اشتباهات آنها مطالعه کنید تا آنها را تکرار نکنید. همچنین می توانید با در نظر گرفتن اشتباهاتی که در گذشته مرتکب شده اید، از خودتان درس بگیرید.

برای تعادل کار و زندگی سالم تلاش کنید.

نسبت زندگی به کار باید تقریباً برابر باشد. دور شدن از شرکت به عنوان یک کارآفرین استارت آپی آسان نیست. به هر حال، این استارتاپ نوپا مانند بچه شماست و سخت است که او را حتی برای یک ثانیه تنها بگذارید، با این حال، شما باید بین کار و زندگی تعادل برقرار کنید تا بتوانید انرژی بگیرید.
حفظ سرگرمی‌ها و آرامش‌تان باعث می‌شود برای مدت طولانی‌تری احساس شادابی کنید و به شما در جلوگیری از فرسودگی کمک می‌کند.

چگونه از شکست جلوگیری کنیم؟

بنیانگذارانی که مایل به پیشرفت هستند باید خود را با شرایط در حال تغییر وفق دهند، تعادل خوبی را حفظ کنند و اطراف خود را با افراد مناسب احاطه کنند. حتی با وجود این پنج روش، موفقیت هرگز تضمین نمی شود. شکست استارت‌آپ فوق‌العاده رایج است، به طوری که 90 درصد شرکت‌ها در پنج سال اول شکست می‌خورند، اما شما می‌توانید با اجرای این تاکتیک‌ها شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

نتیجه‌گیری

این مقاله فهرستی از نکات موفقیت استارتاپ وکارآفرینان موفق را در اختیار شما قرار داده است. این پیشنهادات به شما کمک می کند تا مسیر کارآفرینی را با سرعت بیشتری طی کنید. با این حال، درک کنید که شرکت های موفق هرگز در یک روز ساخته نشدند و کارآفرینان موفق نیز آن را به صورت انفرادی دنبال نکردند. آنها به عنوان یک تیم برای موفقیت آن تلاش کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 5 =

محبوبترین پست ها