جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهترین استراتژی برای افزایش نرخ تبدیل چیست؟ بیش از 10 نکته بهینه سازی نرخ تبدیل

نرخ تبدیل یعنی میزان بازدید کنندگانی که به مشتری تبدیل میشوند. افزایش نرخ تبدیل مزایای زیادی برای وب سایت و کسب و کار شما به دنبال دارد بنابراین باید همواره به دنبال راهکارهایی برای افزایش و بهینه سازی آن باشید. یکی از کارهایی که باید قبل از بهینه سازی نرخ تبدیل انجام دهید، به دست اوردن مقدار آن است. برای به دست آوردن مقدار نرخ تبدیل باید تعداد مشتریانی را ;i در یک بازه‌ی زمانی مشخص خرید کردند، به تعداد کل بازدید کنندگان ورودی تقسیم کنید و درنهایت در ۱۰۰ ضرب کنید.

نرخ تبدیل یکی از مهم‌ترین شاخص‌های کلیدی ارزیابی عملکرد در بخش فروش است و دانستن مقدار آن میتواند تاثیر بسیار زیادی در بهبود و افزایش آن داشته باشد. اگر میخواهید که با نرخ تبدیل، معیارهای موثر در محاسبه آن، ابزارهایی که برای محاسبه نرخ تبدیل استفاده میکنند، اهمیت و مزایای آن برای کسب و کارها آشنا شوید باید به مقاله نرخ تبدیل چیست؟ مراجعه کنید. سپس برای مشاهده راهکارهای موثر در افزایش و بهینه سازی نرخ تبدیل سایت به این مقاله مجدد بازگردید.

در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل و جامع، به برسی تمام مواردی که در افزایش و بهینه سازی نرخ تبدیل نقش دارند بپردازیم بنابراین تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بهترین استراتژی برای افزایش نرخ تبدیل چیست؟ بیش از 10 نکته بهینه سازی نرخ تبدیل

استراتژی بهینه سازی و افزایش نرخ تبدیل

اگر میخواهید هر کاری را که انجام میدهید با موفقیت پشت سر بگذارید باید قبل از شروع کار، برای پیشبرد صحیح اهداف استراتژی اصولی طراحی و پیاده سازی کنید. در این بخش به بهترین استراتژی که برای افزایش و بهینه سازی نرخ تبدیل وجود دارد میپردازیم. این استراتژی دارای سه مرحله اصلی به شرح زیر است:

  1. طراحی ایده و عناصر موثر در افزایش نرخ تبدیل
  2. تجزیه و تحلیل داده‌ها
  3. بهینه سازی عناصر

در هر یک از این مراحل باید فعالیت‌های مختلفی برای بهینه سازی نرخ تبدیل انجام شود که در ادامه هر یک از آنها را به طور کامل برایتان توضیح میدهیم.

طراحی ایده و عناصر موثر در افزایش نرخ تبدیل

اولین مرحله از استراتژی بهینه سازی نرخ تبدیل سایت، بخش طراحی آن است. در این قسمت باید به تمامی روش‌هایی که میتواند به بهبود و افزایش نرخ تبدیل کمک کند توجه کنید. برای مثال تمامی روش‌های تبلیغاتی که به افزایش آن کمک میکند را، باید برسی کنید و برای آنها ایده پردازی و درنهایت بخش‌هایی که نیاز است را طراحی کنید. در ادامه به مهمترین آنها اشاره میکنیم.

طراحی شامل ساخت و طراحی کمپین و همچنین نحوه‌ی چیدمان صفحات است. این طراحی‌ها برپایه کاربرپسند بودن و ایجاد تعامل بیشتر کاربر ساخته میشوند. وجود تعادل در رابط کاربری و زیبایی کلی، عملکرد کمپین‌ها و صفحات را بهبود میبخشد. لازم به ذکر است، مواردی را که در ادامه به برسی آنها میپردازیم، نیاز نیست از تمام آنها استفاده کنید. استفاده از هر یک از آنها با توجه به نوع و حوزه‌ی کسب و کار شما میتواند متفاوت باشد.

باید برسی کنید و ببینید که کدام یک از این روش‌ها برای شما بهتر و موثرتر خواهد بود. البته این موضوع را نیز باید بدانید که انتظارات کاربران، بسته به عملکرد ارائه‌ شده، متفاوت است و شما برای درک اینکه کاربران چه انتظاراتی دارند، به تحقیقات نیاز دارید که این موضوع به مرحله بعدی مربوط میشود.

Conversion rate optimization1 بهترین استراتژی برای افزایش نرخ تبدیل چیست؟ بیش از 10 نکته بهینه سازی نرخ تبدیل

طراحی کمپین های تبلیغاتی

برای اینکه بتوانید نرخ تبدیل وب سایتتان را افزایش دهید باید بتوانید مخاطبین بیشتری را جذب کنید. از این رو میتوان از کمپین‌های تبلیغاتی برای این هدف استفاده کرد. به کمک طراحی کمپین‌ها میتوانید محصولات خود را به صورت هدفمند و اختصاصی به کاربران معرفی کنید و توجه آنها را جلب کنید. یکی از بهترین انواع کمپین‌ها، کمپین‌های ریتارگیتنگ است.

در این نوع از کمپین‌ها بر روی بازدید کنندگانی تمرکز میکنیم که بعد از وارد شدن به وب سایت بدون انجام هیچ اقدامی آن را ترک میکنند. هدف از اجرای این کمپین جلب توجه و بازگشت دوباره کاربران به وب سایت است.

استفاده از کمپین های ایمیل مارکتینگ

یکی دیگر از بهترین روش‌های تبلیغاتی که میتوانید به کمک آن کاربران را جذب کنید، ایمیل مارکتینگ است. این روش، هم از نظر تاثیر گذاری بر کاربر و هم از نظر مقرون به صرفه بودن یک روش هوشمندانه است. نتنها به کمک این روش میتوانید پیشنهادات، آفرها، اخبار، اطلاع رسانی‌ها و معرفی محصولات خود را انجام دهید، بلکه یک راه ارتباطی عالی برای شما و مشتریانتان است.

ارتباط خود با مشتریانتان ادامه دهید

یکی از خطاهایی که اکثر کسب و کارها مرتکب آن میشوند این است که تصور میکنند بعد از اینکه یک کمپین تبلیغاتی طراحی کردند و یکسری کاربر را به خرید تشویق کردند، کار تمام شده است. اما سخت در اشتباه هستند! یکی از موضوعات مهم در زمینه افزایش فروش، حفظ مشتریان به کمک ارتباط با آنها است.

این ایجاد ارتباط میتواند به روش‌های مختلفی انجام شود. برای مثال میتوانید در یک الی دو مناسبت مهم و مختلف برای مشتریان خود هدیه‌ای ارسال کنید تا نشان دهید که آنها را فراموش نکرده‌اید و به نوعی از اینکه شما را انتخاب میکنند قدردان هستید.

Conversion rate optimization2 بهترین استراتژی برای افزایش نرخ تبدیل چیست؟ بیش از 10 نکته بهینه سازی نرخ تبدیل

ارائه پیشنهادهای تضمین کننده

برای جلب توجه کاربران نیاز نیست که حتما از ضمانت نامه‌های کتبی و مهر و موم شده استفاده کنید. کاربران حتی به ضمانت‌های ساده نیز اعتماد میکنند. برای مثال این تضمین‌ها میتواند شامل، تضمین بهترین قیمت، ضمانت بازگشت وجه خرید و غیره باشد. البته در ادامه به این موضوع میپردازیم که اعتماد سازی چگونه باعث جذب کاربر میشود و چه کارهایی باید برای آن انجام داد.

با کاهش مدت زمان دوره‌ی خرید، فوریت ایجاد کنید

یکی از بهترین روش‌هایی که میتوانید برای جذب و تحریک کاربر به خرید استفاده کنید، ایجاد فوریت آن است. شاید خود شما نیز با این موضوع رو به رو شده باشید که برخی از کسب و کارها آفرهایی را ارائه کردند، اما در کنار آن بازه زمانی محدودی را نیز قرار میدهند.

اغلب کاربران میدانند که هزینه اصلی یک محصول و یا سرویس چقدر است. بنابراین اگر با استفاده از این روش حتی اگر مقدار جزئی تخفیف قرار دهید و مهم تر از همه برای آن یک بازه زمانی محدود تعیین کنید، میتوانید درصد فروش آن را افزایش دهید. سعی کنید از این روش در کمپین‌های تبلیغاتی و ایمیلی خود استفاده کنید.

طراحی لندینگ پیج

یکی دیگر از مواردی که به افزایش نرخ تبدیل کمک میکند طراحی لندینگ پیج و یا همان صفحه فرود است. از آنجایی که هدف از ساخت پیج لندینگ جلب توجه و جذب کاربران به موضوعی خاص، قبل از ورود آنها به صفحه اصلی سایت می‌باشد، شما باید به کوچکترین جزییاتی که در این صفحه وجود دارد دقت کنید.

تک تک عناصری که در این صفحه قرار میگیرند در راستای یک هدف مشترک هستند و آن هم تشویق کردن کاربر به انجام یک اقدام خاص مانند خرید یک محصول است. از آنجایی که این صفحات بر یک موضوع خاص تمرکز دارند و به طور کلی صفحات ساده و با محتوای کم هستند برای کاربران همیشه جذاب‌اند.

لندینگ پیج‌ها با صفحات اصلی وب سایت‌ها تفاوت دارند به همین دلیل باید طراحی آنها متفاوت باشد. به طوری که تمامی جزییات به‌کار رفته در لندینگ پیج شما مهم است. از اندازه و رنگ دکمه تماس گرفته تا تایپوگرافی و دکمه های CTA (کال تو اکشن‌ها) و عناصر مختلف دیگر! تمام اینها با تکیه بر یک استراتژی متفاوت از صفحه اول وب سایت ساخته و انتخاب میشوند.

در یکی دیگر از مقالاتمان تفاوت لندینگ پیج‌ها و صفحات اول وب سایت‌ها را به طور کامل برایتان توضیح داده‌‎ایم و هدف و استراتژی هر یک از آنها را با ارائه جزئیات مطرح کردیم. میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به آنها سر بزنید.

Conversion rate optimization3 بهترین استراتژی برای افزایش نرخ تبدیل چیست؟ بیش از 10 نکته بهینه سازی نرخ تبدیل

طراحی هوشمندانه صفحه اول وب سایت

صفحه اصلی وب سایت با هدف متفاوتی طراحی میشود. برای اینک بتوانید نرخ تبدیل سایت خود را افزایش دهید باید برای طراحی صفحه اصلی وب سایت خود یک استراتژی تاثیرگذار انتخاب کنید. عناصری را انتخاب و در صفحه قرار دهید که اهمیت زیادی دارند و از همه مهمتر بر روی جذب و اعتماد سازی بازدید کنندگان تاثیر دارند. مواردی که باید در صفحه اول وب سایت قرار داشته باشد عبارت اند از:

  • منوی کاربردی و در دسترس
  • سبد خرید در دسترس
  • نمونه کارها برای اعتماد سازی
  • دستاوردهای شما
  • مقالات سایت (تنها تعداد محدودی را باید نمایش دهید.)
  • راه‌های ارتباطی با شما
  • حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی
  • و غیره

Conversion rate optimization4 بهترین استراتژی برای افزایش نرخ تبدیل چیست؟ بیش از 10 نکته بهینه سازی نرخ تبدیل

تجزیه تحلیل داده‌ها

مرحله دوم از استراتژی بهینه سازی و افزایش نرخ تبدیل شامل تجزیه‌ و تحلیل داده‌ها میشود. این مرحله اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا اندازه‌ گیری‌ داده‌ها، صحت عملکرد روش‌هایی که در مرحله قبلی استفاده شده است را تایید میکند. مواردی که در فرایند تجزیه‌ و‌ تحلیل مورد برسی قرار میگیرند عبارت اند از:

  • میزان بازدید کاربران یک صفحه
  • تعداد کلیک‌های کاربر بر روی لینک‌ها
  • میزان عملکر دکمه‌‌های CTA
  • تعداد ایمیل‌های ارسال‌ شده

برسی تمام این موارد به شما کمک میکند تا ایرادات کمپین‌ها و صفحاتی که طراحی کرده‌اید را شناسایی کنید. این موضوع در آینده میتواند بسیار کمک کننده باشد. با داشتن چنین داده‌هایی راحت‌تر و سریعتر میتوانید صفحات و کمپین‌های خود را برای تاثیرگذاری بیشتر، بهینه سازی کنید. درواقع برای مرحله بعدی استراتژی بهینه سازی نرخ تبدیل آماده میشوید.

Conversion rate optimization5 بهترین استراتژی برای افزایش نرخ تبدیل چیست؟ بیش از 10 نکته بهینه سازی نرخ تبدیل

شناخت کاربران

یکی از مهمترین اطلاعاتی که به شما در افزایش نرخ تبدیل وب سایتتان کمک میکند شناخت کاربران و مخاطبین سایتتان است. نباید انتظار داشته باشید که بدون درک خریداران خود بتوانید آنها را به خرید تشویق و یا جذب کنید. باید اطلاعات جامعی در این مورد داشته باشید برای مثال باید بدانید که:

  • کاربرانی که از محصولات و خدمات شما استفاده میکنند چه افرادی هستند؟
  • بازدید کنندگان چه محدوده‌ی سنی دارند؟
  • مشتریان شما بیشتر از مناطق جغرافیایی هستند؟
  • چه سرگرمی‌هایی دارند؟
  • آیا آن‌ها متاهل‌اند و فرزند دارند؟
  • و غیره

البته تنوع این سوالات به نوع کسب و کار شما بستگی دارد. برای مثال یک وب سایت شرکتی که خدمات خاصی را ارائه میکند نیاز ندارد که بداند کاربرانش مجرد هستند و یا متاهل. اما یک وب سایت فروشگاهی نیاز دارد تا بداند که درصد کاربران خانم و آقای سایت چه مقداری است. این اطلاعات به انتخاب راهکارهای موثر برای پیشبرد اهداف بعدی به شما کمک میکند.

شناخت بیشتر مشتریان، باعث میشود که شما بهتر بتوانید برای تحت تاثیر قرار دادن آنها، روش‌های بهینه و مناسبی را انتخاب کنید.

مشخص کردن مخاطبین هدف

این گزینه نیز دقیقا مانند مورد بالایی، به نوعی اطلاعات کاربردی است که در مرحله بهینه سازی میتواند بسیار کمک کننده باشد. اینکه صرفا صفحات و کمپین‌هایی را طراحی کنید و محصولات و خدمات خود را در آنها معرفی کنید تاثیر چندانی نخواهد داشت. یکی از مهمترین کارهایی که هر کسب و کاری باید برای باید موفقیت بیشتر انجام دهد، تعیین مخاطبین هدفش است.

با دانستن اینکه مخاطبین هدف شما چه کسانی هستند میتوانید در انتخاب روش‌هایی برای تاثیر گذاری آنها، بهتر و سنجیده‌تر عمل کنید. برای مثال شما قصد دارید تا پکیج‌های آموزشی خود را معرفی کنید. زمانی که بدانید بیشترین بازدید کنندگان سایتتان در چه رنج سنی قرار دارند، میتوانید از جملات، تکنیک‌ها و موارد تاثیر گذارتری برای جذب آنها استفاده کنید.

Conversion rate optimization6 بهترین استراتژی برای افزایش نرخ تبدیل چیست؟ بیش از 10 نکته بهینه سازی نرخ تبدیل

تحلیل ترافیک سایت

برسی ترافیک وب سایت میتواند در موارد متنوعی به مدیران وب سایت‌ها کمک کند. برای مثال شما با دانستن این موضوع که کدام یک از صفحات وب سایتتان و یا کدام یک از محصولاتتان بازدید و ترافیک بیشتری دارند، میتوانید در بهینه سازی آنها هوشمندانه‌تر عمل کنید و درنهایت موجب افزایش نرخ تبدیل وب سایتتان شوید.

نظرسنجی از کاربران

قرار دادن یک نظرسنجی ساده بر روی سایت، یکی از تکنیک های مفید و بدون هزینه برای شناخت خواسته ها و نیازهای مشتریان است. استفاده از این روش میتوانید در آینده به برطرف کردن و بهبود ایرادات محصولات، اشکالات موجود در قسمت‌های مختلف سایت، ایجاد تعامل بهتر برای کاربران، طراحی رابط کاربری بهتر برای آنها و غیره کمک کند. در این روش میتوانید، از جوایز و امتیازات ویژه برای ترغیب کاربران به شرکت در نظر سنجی استفاده کنید.

Conversion rate optimization7 بهترین استراتژی برای افزایش نرخ تبدیل چیست؟ بیش از 10 نکته بهینه سازی نرخ تبدیل

بهینه سازی عناصر موثر در افزایش نرخ تبدیل

بهینه سازی آخرین مرحله از استراتژی افزایش و بهینه سازی نرخ تبدیل وب سایت است. بعد از اینکه صفحات و کمپین‌هایی برای جذب کاربران و تشویق آنها به خرید محصولات و خدمات طراحی کردید و در نهایت عملکرد کاربران را بر روی آنها برسی کردید و داده‌های ارزشمندی را جمع آوری کردید، زمان آن رسیده است که از این اطلاعات و تجربه‌ی ارزنده برای بهبود و بهینه سازی عناصر مختلف استفاده کنید.

در این بخش به شما میگوییم که برای افزایش نرخ تبدیل وب سایت باید بیشتر بر روی کدام بخش‌ها تمرکز کنید و چگونه آنها را بهینه کنید. بنابراین تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

اعتماد سازی برای کاربران

در مورد ایجاد اعتماد در کاربران در بالاتر توضیحاتی داده شد و میدانید که اعتماد سازی تا چه اندازه در افزایش نرخ تبدیل وب سایت کمک کننده است. اما آیا در وب سایت شما اصول اعتماد سازی رعایت شده است؟

آیا کاربران در وب‌ سایت شما احساس امنیت میکنند؟ آیا در طراحی وب سایت خود از عناصری برای ایجاد اعتماد در کاربران استفاده کرده‌اید؟ میدانید که چه مواردی میتواند به اعتماد سازی در سایت شما کمک کند؟!

بعد از اینکه دو مرحله اول از استراتژی بهینه سازی نرخ تبدیل را پشت سر گذاشتید باید به دنبال رفع ایرادات و بهینه سازی آنها باشید. صفحات وب سایت شما در راستای این هدف نیاز به تغییرات و تعمیرات دارند. در صفحات وب سایت شما باید حتما مواردی که به اعتماد سازی کاربران کمک میکند وجود داشته باشد برای مثال:

  • نمونه کارهای شما
  • نظرات مشتریان
  • دستاوردهای شما
  • ارائه یک تاریخچه از کسب و کارتان
  • و غیره

Conversion rate optimization8 بهترین استراتژی برای افزایش نرخ تبدیل چیست؟ بیش از 10 نکته بهینه سازی نرخ تبدیل

بهینه سازی محتوا

محتوای وب سایت شما گویای هویت و فعالیت شما است. این محتوا باید جذاب، تاثیر گذار و کاربردی و مفید باشد تا کاربران را به هدف اصلی هدایت کند. اگر بدون هیچ برنامه تنها محتواهای مختلف را در صفحه قرار دهید هیچ تاثیری نخواهد داشت.

بهینه سازی محتوای وب سایت شامل موارد مختلفی میشود که همگی به تاثیر گذارتر شدن آن کمک میکنند. برای مثال:

  • انتخاب یک تایپوگرافی مناسب برای محتوای سایت
  • انتخاب رنگ مناسب برای نوشته‌ها
  • انتخاب عنوان‌های تاثیر گذار و مرتبط
  • چیدمان صحیح محتوا در سایت
  • رعایت فاصله گذاری‌ها در نوشته
  • و غیره
رعایت کپی رایتینگ در سئو

زیبایی محتوای وب‌ سایت اهمیت زیادی دارد اما محتوایی که با رعایت کپی رایتینگ نوشته شده باشد، میتواند کاربران را به سمت هدف اصلی شما سوق دهد و نتایج بهتری را ارائه کند. از آنجایی که محتوای سایت فرصت خوبی برای بازاریابی است و میتوان راحت‌تر کاربران را به انجام عمل خاصی هدایت کرد. بهینه سازی محتوا، مخصوصا با رعایت اصل کپی رایتینگ در سئو میتواند بسیار کمک کننده باشد.

برای کسانی که نمیدانند کپی رایتینگ در سئو چیست باید بگوییم که، به مجموعه اقداماتی که منجر به بهینه‌ سازی محتوای یک وب‌ سایت به‌ منظور دست‌ یابی به رتبه‌های بالا در نتایج موتورهای جستجو میشود، کپی رایتنیگ گفته میشود. هدف اصلی کپی رایتینگ سئو ارائه‌ی محتوای کاربردی و ارزشمند برای کاربر است که هم برای کاربران اهمیت دارد و هم برای موتورهای جستجو.

Conversion rate optimization9 بهترین استراتژی برای افزایش نرخ تبدیل چیست؟ بیش از 10 نکته بهینه سازی نرخ تبدیل

استفاده از دکمه کال تو اکشن‌ ساده و شفاف

باید از دکمه Call To Action در اکثر بخش‌های صفحه وب سایت و کمپین‌های تبلبغاتی خود استفاده کنید. این دکمه‌ها برای ترغیب کاربر به انجام یک عمل خاص استفاده میشوند. اما نباید هر عنوانی را برای آنها انتخاب کرد و در هر بخش از سایت بدون داشتن هیچ برنامه و استراتژی از آنها استفاده کرد.

عنوان این دکمه‌ها باید جذاب و مرتبط با محتوای سایت سایت و عملی که به انجام آن دعوت میکند باشد. همچنین باید توجه داشته باشید که این دکمه در وب سایت شما باید واضح باشد و به راحتی در دسترس مخاطبان قرار داشته باشد.

بهینه سازی سرعت بارگذاری صفحات

برای افزایش نرخ تبدیل وب سایت باید تعامل و رابط کاربری مناسبی در وب سایت خود ایجاد کنید. یکی از موارد بسیار مهمی که در ایجاد تعامل و رابط کاربری خوب تاثیر گذار است، سرعت بارگذاری صفحات وب سایت است. اگر سرعت وب سایت شما بنابر هر دلیلی کند باشد، کاربر منتظر نمیماند و سریعا صفحه را ترک میکند. اما برای رفع این موضوع باید چه اقداماتی انجام دهید؟!

باید برسی کنید که کدام صفحات از سایت شما سرعت بارگذاری پایینی دارند. در ادامه باید جویا شوید که کدام یک از عناصر موجود در صفحه باعث این افت سرعت شده است. برای مثال یکی از مواردی که در افزایش سرعت وب سایت موثر است، حذف عناصر اضافی صفحه است. ماژول‌هایی که اهمیت کمتری دارند را حذف کنید. یکی دیگر از مواردی که در افت سرعت سایت نقش دارد تعداد فونت‌های محتوای صفحه است. سعی کنید نهایتا از دو نوع فونت برای محتوای خود استفاده کنید.

به روز رسانی وب سایت و ماژول ها و افزونه ها

یکی دیگر از مواردی که به داشتن یک تجربه کاربری عالی کمک میکند، به روز بودن تمام عناصر وب سایت است. از به روز رسانی قالب سایت گرفته تا تک تک افزونه‌هایی که استفاده میکنید، ماژول‌های صفحه و غیره، همگی باید به روز باشند تا تداخلی در عملکرد آنها به وجود نیاید.

Conversion rate optimization10 بهترین استراتژی برای افزایش نرخ تبدیل چیست؟ بیش از 10 نکته بهینه سازی نرخ تبدیل

باز طراحی وب سایت

باز طراحی وب سایت یکی از اقداماتی است که به افزایش نرخ تبدیل وب سایت کمک میکند. در فرایند باز طراحی سایت شما تمام مواردی را که باید بهینه سازی و تغییر داده شوند را برسی میکنید و آنها را به گونه ای طراحی میکنید تا تاثیر بیشتری بر روی کاربر بگذارند و تجربه کاربری بهتری را برای آنها رقم بزنند. در ادامه برخی از مواردی را که در باز طراحی وب سایت باید به آنها توجه داشته باشید را برسی میکنیم.

  • قرار دادن سرچ سریع برای محصولات
  • استفاده از فیلترهای مختلف برای محصولات
  • استفاده از دسته بندی ها
  • طراحی ریسپانسیو صفحات وب سایت
  • استفاده از فرم های ثبت ایمیل و تماس
  • استفاده از پاپ آپ ها
  • استفاه از شبکه های اجتماعی
  • به اشتراک گذاشتن نظرات کاربران
استفاده کردن از عکس ها و ویدیو های باکیفیت

جلوه‌های بصری وب سایت‌ها از مهمترین و تاثیرگذارترین عناصر موجود در صفحات سایت هستند. اگر 3 نکته‌ی مهم زیر را در مورد انتخاب آنها رعایت کنید میتوانید در جذب کاربر و ایجاد تعامل و رابط کاربری عالی برای آنها، بهتر عمل کنید.

اول از همه مواردی را که انتخاب میکنید، باید از با کیفیت بودنشان مطمئن باشید. نکته دوم این است که باید حجم مناسبی داشته باشند تا به سرعت وب سایتتان لطمه نزنند. نکته سوم نیز که اهمیت بسیار زیادی دارد، مرتبط بودن تصاویر و ویدئوها با محتوای صفحه است.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم تا با ارائه بهترین و جامع‌ترین استراتژی برای بهینه سازی و افزایش نرخ تبدیل وب سایت به شما در گسترش و افزایش میزان فروش کسب و کارتان کمک کنیم. برخی از مواردی که در بالا ارائه شد به طور مستقیم، و برخی دیگر به صورت غیر مستقیم و با تاثیر بر روی تجربه کاربری و رابط کاربری صفحات، بر روی افزایش نرخ تبدیل سایت تاثیر گذار هستند. امیدواریم که از این مقاله نیز لذت برده باشید، اگر شما نیز در این زمینه نکته و یا توصیه‌ای دارید خوشحال میشویم که آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + بیست =

محبوبترین پست ها