جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

چگونه فالور بیشتری در اینستاگرام داشته باشیم؟

برای داشتن فالورهای بیشتر در اینستاگرام به موارد زیر توجه نمائید.

نکات طلایی جهت افزایش فالورر اینستاگرام

شبکه های اجتماعی: لینک اینستاتون رو داخل شبکه های دیگه بزارید و از دوستاتون دعوت کنید که شما رو دنبال کنن.

اطلاعات پروفایل: شماره تماس و آدرس ایمیل و همینطور اکانت فیس بوکتون میتونه به دوستان وآشنیان کمک کنه که شما رو راحتر پیدا کنن پس این اطلاعات رو داخل پروفایلتون قرار بدید.

استفاده از شکلک ها: سعی کنید از شکلک ها توی کامنت و توضیحات یا حتی اسم پروفایلتون استفاده کنید چون استفاده از شکلک ها یه نوع زبان مشترک بین تمام زبان هاست و همینطور میتونه نوشته ی شما رو جذاب تر کنه!

تولید محتوای با ارزش: محتوای را تولید کنید که نیاز یا مشکل مخاطب را رفع کند و برای او مفید باشید و از تولید محتوای کسل کننده بپرهیزید. در صورتی که محتوای متنی تولید میکنید از تیتر و عنوان مناسب استفاده کنید و مطالب را جهت خوانایی بیشتر با زیر تیتر های مناسب جدا و مرتب کنید. اگر محتوای ویدیوی تولید شانس بیشتر جهت دیده شدن و به اشتراک گذاشته شدن دارید. از تولید محتوای تکراری خودداری کنید. در تولید محتوا خلاقیت داشته باشید.

مخاطبان خود را شناسایی کنید: جهت این که مخاطبین شما را پیدا کنند بهتر راه تبلیغ در صفحات مرتبط با موضوع فعالیت شماست. اما اگر نمیخوایید ابتدای کار هزینه کنید میتوانید از تعامل با مخاطبین هدف خود شروع کنید، برای این کار کفیست از طریق جستجو هشتگ های مرتبط یا پیداکردن همکاران یا صفحات مرتبط با فالورهای آن صفحات تعامل داشته باشید.

انتخاب هشتگ مناسب: در حال حاضر که این مقاله نوشته می شود با توجه به الگوریتم های اینستاگرام بهتر از یک تا دو کلمه یا موضوع برای هشتگ گذاری انتخاب کنید و از انتخاب موضوعات نا مربوط خودداری کنید.

حذف فالورهای فیک: در صورتی که قبلا فالووری خریداری کرده اید بهتر است که آنها را حذف کنید چون اگر پست و استوری شما به نسبت تعداد فالور های که دارید کمتر بازدید شود و مورد توجه قرار گیرد اینستاگرام از رشد بازدید آن جلوگیری میکند.

منشن و لوکیشن: هرگز در هنگام پست یا استوری گذاشتن این دو مورد را فراموش نکنید.

این مقاله به زودی آپدیت خواهد شد

در صورتی که تجربه مفیدی در این زمینه دارید پایین این پست کامنت کنید تا مورد استفادن دیگران و خودتان قرارگیرد.

در صورتی که وقت کافی برای مدیریت و رشد صفحه خود را ندارید این بخش را به کارشناسان ما پسپارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + چهار =

محبوبترین پست ها