جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

انتخاب تیتر مناسب و افزایش کلیک با جدیدترین الگوریتم!

title tag seo friendly

گاها مشاهده می شود وبمستران و نویسندگان پست ها با اینکه مطالبی جالبی برای سایت خود نوشته اند اما بازدید مناسبی ندارند! و یا حتی در نتایج اولیه جستجو قرار دارند اما تعداد ورودی کاربران به سایت آنها نسبت به رغبا خیلی پایین می باشد. از آنجایی که بازدید از مطالب سایت میتواند منجر به تولید سرنخ و افزایش فروش شود این مسئله از نکات مهمی می باشد که در این مقاله به راههای افزایش بازدید وب سایت و نرخ کلیک از طریق انتخاب تیتر و عنوان درست برای مقالات خواهیم پرداخت!

چرا باید تیتر مناسب انتخاب کنیم

در صورتی که تیتر مناسب برای محتوا و مقاله خود نداشته باشید بودجه خود و سرمایه خود را از دست خواهید داد چون کاربران محتوای شما را مطالعه نخواهند کرد حتی اگر در نتایج اول جستجو باشید. پس یکی از راههای افزایش بازدید و مخاطب انتخاب درست عنوان برای افزایش نرخ کلیک می باشد.

 

مهمترین نکات برای انتخاب تیتر مناسب

 

عناوین را برای انسان ها بنویسید نه ربات ها:

سعی کنید عناوین را طوری بنویسید که مخاطبین به راحتی متوجه شوند و از کلمات مرتبط برای عنوان خود استفاده کنید نه کلمات کلیدی، همانطوری که کلمات کلیدی برای ربات ها جذاب هستند نباید از الگوریتم ها غافل شوید چون الگوریتم ها به راحتی تشخیص میدهند که مخاطبین شما با عنوانی که در نظر گرفته اید تعامل نداشته اند. و اگر مخاطبین روی عنوان شما کلیک نکنند الگوریتم ها به راحتی متوجه این موضوع خواهند شد. پس در ابتدا سعی کنید برای انسان ها بنویسید نه ربات ها.

عناوین خود را کوتاه و مفید نگه دارید:

به نظر شما چرا باید عنوان را کوتاه نوشت؟ گوگل به انتهای عناوین که بلند هستند کارکتر سه نقطه (…) اضافه می کند و از نمایش کامل آن خودداری میکند. پس یکی از اهداف اولیه شما برای نوشتن عنوان مناسب باید کوتاه بودن آن باشد.

خود را جای مخاطب بگذارید:

خود را برای این باید جای مخاطب بگذارید که طرز فکر آنها و نحوه جستجوی آنها را بدانید اگر عنوانی بنویسید که در ذهن مخاطب برای جستجو نباشد بی فایده است. پس سعی کنید بفهمید که در ذهن مخاطب اولین گزینه برای جستجو چه کلماتی خواهند بود.

به عناوین خیلی کوتاه CTA یا دعوت به عمل اضافه کنید:

در مورد CTA یا دعوت به عمل قبل صحبت کردیم، در صوتی که عنوان شما خیلی کوتاه است و هیچ توصیف منطقی برای طولانی کردن آن ندارید، از مخاطب خود دعوت به عمل خاصی نمایید.

مقاله و عنوان خود را جدید و به روز نشان دهید:

با اضافه کردن عدد سال جاری به عنوان مقاله به مخاطب خود این اطمینان را دهید که مقاله شما به روز و جدید می باشد با این حال مقالات خود را مدام به روز کنید و این به روز رسانی ها را متن مقاله به مخاطب خود یادآور شوید.

عنوان خود در بعد از نوشتن مقاله انتخاب کنید:

قطعا بعد از نوشتن مقاله ایده های بهتری برای انتخاب عنوان آن دارید. پس در نوشتن عنوان عجله نکنید.

تیتر خود را سوالی کنید:

وقتی تیتر خود را سوالی می نویسید مخاطب به صورت ناخود آگاه کنجکاو پاسخ آن سوال میشود.

مناسب با مخاطب هدف خود بنویسید:

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ آیا کلماتی که استفاده میکنید برای آنها راحت یا سخت نیست؟ آیا کلمات عنوان شما جز کلمات پر کاربرد مخاطب شماست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + سیزده =

محبوبترین پست ها