جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهکارهای کاهش هزینه‌های جانبی با طراحی سایت

طراحی سایت
دیزاین در واقع به مراحل طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی جهت اطلاع رسانی به مردم گفته می‌شود. وقتی که قصد طراحی یک سایت را دارید؛ باید در نظر بگیرید که این کار شامل یک پروسه طولانی مانند لایه سازی صفحات سایت، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و اصول سئو ساخته می‌شود. قبل از تفسیر و بررسی مراحل اصلی سایت ابتدا به میزان مختصر به تاریخچه آن می‌پردازیم.

بررسی تاریخچه تشکیل و طراحی اولین سایت

مخترع وب، تیم برنرزلی با راه اندازی و تاسیس اولین سایت اینترنتی در سال ۱۹۹۱، نام خود را به عنوان اولین مخترع وب سایت‌های اینترنتی به ثبت رساند. در اولین سایت، از متن‌های طولانی و ارتباط با سازنده سایت از طریق پست الکترونیک استفاده شده است. این سایت بدون هیچ گونه محتوای پیشرفته و طراحی گرافیکی خاصی بوده و هنوز کاربران گوگل می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

کاهش هزینه‌های جانبی با طراحی سایت

راه‌های مختلفی برای کاهش هزینه‌ها با طراحی سایت وجود دارد و شما بدون آن که وب سایتتان دچار مشکل خاصی در طراحی گرافیکی شود؛ می‌توانید از این راه‌ها برای صرفه جویی در هزینه‌های خود استفاده کنید.

کاهش هزینه‌های جانبی با طراحی سایت

هزینه ساخت سایت را محاسبه کنید

قبل از شروع طراحی سایت هزینه‌های برآورد شده را توسط سازندگان و توسعه دهندگان سایت محاسبه کنید. در مورد پروژه‌ها و تصمیم گیری خود در ارتباط با وب سایت با اعضای گروه مشورت‌های لازم را انجام داده و هدف نهایی از طراحی سایت را مشخص کنید. شما با شناخت افراد ماهر در زمینه طراحی سایت می‌توانید هزینه‌های خود را به کمترین میزان رسانده و در روند هزینه‌ها صرفه جویی کنید.

برای وب سایت خود برنامه ریزی کنید

فردی را برای ارتباط و صحبت کردن با توسعه دهندگان طراحی سایت در نظر بگیرید، همچنین برنامه ‌ریزی را انجام دهید که در مدت زمان طراحی وب سایت با سازندگان طراحی سایت جلسه‌ای داشته و در مورد نحوه و چگونگی طراحی سایت با آنان صحبت کنید.

تعیین هدف و ایده از طراحی سایت

برای طراحی سایت ایده پردازی کنید. پس از ایده پردازی به نحوه کاهش هزینه‌ها با طراحی سایت مناسب و خوب بپردازید. اگر تمام مراحل به خوبی پیش برود؛ هزینه‌های جاری و اضافی در ساخت و طراحی وب سایت شما کم خواهد شد.

با استفاده از مطالب مرتبط محتوای سایت را تکمیل کنید

در اولین گام مطلبی که قصد قراردادن آن در وب سایت را دارید؛ آماده کنید و در طراحی سایت از محتوای کامل استفاده نمایید. در وب سایت خود مطلب ناقص یا کم به کار نبرید. بهتر است برای شروع طراحی محتوا برای یک سایت فروشگاهی از ساختن بروشور در ابتدای مسیر استفاده کنید. در واقع محتوایی سایت برای مخاطب باید پر معنی و بدون ابهام باشد. سایتی که محتوایی ضعیف و ناقصی دارد باعث کم شدن میزان کاربران خود می‌شود.

Site content راهکارهای کاهش هزینه‌های جانبی با طراحی سایت

محتوای سایت را سازمان دهی کنید

بهتر است مطالب سئوی داخل سایت را برای کاهش هزینه‌ها با طراحی سایت تفکیک و سازمان دهی کنید. در ضمن همه اطلاعات مربوطه را در پاره‌ای از سایت و مقاله‌ای در رابطه با هدف از ساختن سایت را برای کاربران قرار دهید. سپس شماره تماس و آدرس شرکت خود را در پایین وب سایت به صورت مختصر بنویسید. اگر مطالب سایت شما در همان ابتدای کار به درستی سازمان دهی نشود؛ در آینده‌ای نه چندان دور هزینه‌های هنگفتی را برای شما به همراه خواهد داشت.

نوع ارتباط خود با کاربران سایت را تعیین کنید

بین خود و کاربران سایت یک پل ارتباطی قرار دهید تا اعتماد کاربران نسبت به سایت شما افزایش پیدا کرده و مخاطب درک روشنی از محتوایی که درون سایت قرار داده‌اید پیدا کند. در واقع طراحی سایت هزینه‌های متفاوتی دارد به طور مثال طراحی سایت دینامیک با طراحی سایت استاتیک چند صفحه‌ای وبلاگ نویسی یا طراحی یک سایت فروشگاهی دارای نرخ هزینه‌های مختلف و متفاوتی هستند. هر چه شما درخواست برنامه نویسی پیشرفته‌تر کنید به طبع هزینه‌های طراحی سایت نیز افزایش خواهد یافت. با در نظر گرفتن تمامی این موارد به کاهش هزینه‌ها با طراحی سایت کمک شایانی خواهید کرد.

قالب و طرح مورد استفاده در سایت

قالب‌های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد که شما بر اساس ویژگی‌هایی که این قالب‌ها با خود به همراه دارند می‌توانید یکی از آن‌ها را برای سایت خود انتخاب کنید. اگر شما قصد دارید که از قالب‌های از پیش طراحی شده در سایت خود استفاده کنید موجب کاهش هزینه‌ها با طراحی سایت خود می‌شوید.

Site template راهکارهای کاهش هزینه‌های جانبی با طراحی سایت

چگونه در روند کاهش هزینه‌ها با طراحی سایت صرفه جویی کنیم؟

هنگامی که قصد ساختن یک وب سایت را دارید باید از قبل تمام هزینه‌های آن را برآورد کنید. برآورد کردن هزینه‌ها باعث صرفه جویی و کاهش فعالیت‌های شما برای سایت می‌شود. استفاده از قالب‌های از پیش پردازش شده باعث کاهش هزینه‌های طراحی سایت شما خواهد شد. برای کاهش قیمت‌ها شما باید بودجه طراحی سایت که توسعه دهندگان ارائه می‌دهند را در نظر بگیرید.

 

در پکیج طراحی اختصاصی آریان وب نیاز های شما سنجیده و مطابق با درخواست شما الگوی مناسب انتخاب و به صورت سفارشی اجزای مختلف سایت طرح مورد نیاز بازسازی خواهد شد. و در صورت نیاز به گسترش و افزایش امکانات سیستم مدیریت محتوای سایت شما سفارشی و توسعه داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

محبوبترین پست ها