جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هزینه طراحی سایت را باید بپردازیم؟!

هزینه طراحی سایت

زمانی که یک برند می خواهد کسب و کار خود را بستر اینترنت و فضای مجازی منتشر کند با سوال چرا باید برای طراحی سایت هزینه کند مواجه خواهد شد. جهت پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم با پیشرفت دنیای دیجیتالی وب سایت‌ها جزوه اولین نقطه تماس مشتریان با تولیدکنندگان و برندها است.

از این رو زمانی که تصمیم میگیرید برند تجاری خود را توسط وب‌سایت‌ها به مردم معرفی کنید باید اطمینان داشته باشید که وب‌سایت شما به گونه‌ای طراحی می‌شود که ابزاری برای افزایش فروش باشد.

در صورتی که وب سایت ها به درستی طراحی نشوند کاربران علاقه‌ای به بازدید از کالا و خدمات شما در سایت نشان نمی‌دهند؛ از این رو می‌توان گفت که حرفه‌ای نبودن سایت لطمه جبران ناپذیری به کسب و کارتان خواهد زد. در ادامه با بررسی دلایل هزینه برای طراحی  سایت شما نیز اهمیت این موضوع را درک خواهید کرد.

چرا باید برای طراحی سایت هزینه کنیم؟

فاکتورهای تعیین کننده هزینه طراحی سایت

فاکتورهای زیادی تعیین کننده قیمت نهایی طراحی سایت هستند. معمولا این موارد بر اساس نیاز کسب و کار مورد بررسی قرار می‌گیرد. به طور کلی اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه‌های طراحی وب سایت امکاناتی است که در دسترس مدیر قرار می‌گیرد.

طراحی برخی از وب سایت‌ها از صفر تا صد توسط طراحان و برنامه نویسان سایت طراحی انجام خواهد شد. پس هزینه‌های بیشتری را برای صاحب وب سایت به همراه دارد؛ اما گاهی اوقات بنابر درخواست متقاضی، طراحان از امکانات و افزونه‌های رایگان استفاده می‌کنند؛ بنابراین هزینه طراحی وب سایت کاهش می یابد.

زمانی که یک طراح وب سایت بخواهد دلایل هزینه برای طراحی سایت را برای کارفرما تشریح کند موارد زیر را برای او توضیح خواهد داد. در نظر داشته باشید هر کدام از این موارد ممکن است متناسب با شرایط و درخواست کارفرما هزینه متفاوتی داشته باشد. به همین علت اگر می‌خواهید وب‌سایت خود را طراحی کنید بهتر است با یک تیم حرفه‌ای در ارتباط با شرایط و نیازهایتان صحبت کنید تا متناسب با آن‌ها تمام عوامل را بررسی کنند.

نکته: هر کدام از موارد بالا خود زیر مجموعه‌های متفاوتی دارند که اگر به صورت دقیق و حرفه‌ای اجرا نشوند ممکن است تمام پولی که صرف آن‌ها کردهاید با ضرر مواجه شود.

اگر می‌خواهید برای اولین بار یک وبسایت را مدیریت کنید بهتر است با یک تیم حرفه‌ای در ارتباط باشید و در هر مرحله از آنها مشورت بگیرید. فراموش نکنید اگر می‌خواهید در مدت زمان کوتاهی وب‌سایتتان به موفقیت برسد بهتر است مدیریت سایت را نیز به افراد حرفه‌ای به بسپارید.

Website design cost2 هزینه طراحی سایت را باید بپردازیم؟!

آیا هزینه طراحی سایت ارزشش را دارد؟

متاسفانه برخی از مردم فکر می‌کنند که داشتن یک سایت بدون هزینه است و می‌خواهند آن‌ها نیز برای خود یک سایت اختصاصی داشته باشند؛ اما پس از مشورت با یک شخص حرفه‌ای و بررسی تمام هزینه‌هایی که برای داشتن یک سایت باید صرف کنند به این سوال که آیا داشتن سایت ارزش هزینه کردن دارد رو به رو خواهند شد. برای پاسخ به این سوال باید دلایل هزینه برای طراحی سایت را به صورت دقیق بررسی کرد.

چون امروزه دنیای مجازی بهتر و بیشتر بر روی افکار عمومی تاثیر می گذارد، اگر می‌خواهید به کسب و کار خود رونق ببخشید می‌بایست در این فضا مشغول به فعالیت باشید. بنابراین پس از برآورده شدن هزینه‌های متفاوت جهت داشتن یک سایت نباید از تصمیم خود صرف نظر کنید؛ زیرا در دنیای امروزی یک کسب و کار بدون داشتن وب سایت معروف نخواهد شد.

همچنین اگر می‌خواهید کالا یا خدمات خود را به صورت برند به مردم عرضه کنید بهتر است که کسب و کار خود را در فضای مجازی و بستر اینترنت معرفی کرده تا تمام مردم در سرتاسر جهان به آن دسترسی داشته باشند. نکته مهم دیگری که ارزشمند بودن طراحی سایت را نشان می‌دهد کم هزینه بودن آن نسبت به تبلیغات چاپی در مجلات و تراکت‌های محلی است. ‌

پس با یک بررسی ساده متوجه خواهید شد که تمام هزینه‌هایی که طراحی وب سایت برای شما رقم می‌زند در مقایسه با هزینه‌های انجام تبلیغات‌ سنتی بسیار کمتر است. جالب است بدانید هر چقدر دلایل هزینه برای طراحی سایت به صورت واضح‌تر برایتان شرح داده شود با خیال آسوده‌تری می‌توانید پول خود را در این زمینه سرمایه گذاری کنید.

به همین دلیل بهتر است با افراد موفق در این رابطه صحبت کنید تا تمام مزیت‌های داشتن سایت را به صورت جامع برایتان شرح دهد.

 

 

سوالات متداول:

قیمت طراحی سایت شرکتی چقدر است ؟

طراحی سایت شرکتی چقدر طول می کشد؟

درامد سایت ها چگونه است؟ کسب درآمد از سایت چگونه است؟ چطور می شود کسب درآمد از سایت و وبلاگ داشت؟

قیمت طراحی سایت اختصاصی چند است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + ده =

محبوبترین پست ها