جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ارائه اینترنت رایگان ADSL در مجموعه آریان وب

مجموعه آریان وب (aryanweb) فعالیت خود را از سال ۷۹ به اسم ایران وب شروع کرد و در سال ۸۶ با نام رسمی آریان وب در شهر تهران بنا نهاده شد، هدف اصلی آریان وب ارائه خدمات باکیفیت در زمینه میزبانی وب، طراحی وب و آموزش افراد در این حوزه است. همچنین پس از سال‌ها تلاش در زمینه آموزش، در حال حاضر امکانات مناسبی برای برگزاری دوره‌های آموزشی دیجیتال مارکتینگ در این مجموعه نیز فراهم می‌باشد. اما از مزیت‌های استفاده از خدمات آریان وب بهره‌مندی از اینترنت رایگان ADSL به کل مناطق تهران به مدت یک ماه است که در ادامه به بررسی مزایای اینترنت ADSL نسبت به سایر سرویس‌ها می‌پردازیم.

ADSL چیست؟

ارائه دهندگان اینترنت پهن باند، برای مشترکان خود انواع خاصی از اتصالات را در دسترس قرار می‌دهند که ADSL، VDSL و فیبر نوری سه نوع پر طرفدار آن‌ها به شمار می‌آیند، که در کشور به طور گسترده از ADSL یا خط اشتراک دیجیتال نامتقارن استفاده می‌شود. خط اشتراک دییجیتال یا DSL فناوری خاصی است که اینترنت پهن باند را با استفاده از خطوط تلفن خانه برای کاربران فراهم می‌کند. ADSL مخفف عبارت Asymmetric Digital Subscriber Line به معنای خط اشتراک دیجیتال نامتقارن است. ADSL درواقع نوعی خاص از فناوری DSL به شمار می‌آید که با بهره‌گیری از سیم‌های مسی معمولی خطوط تلفن امکان استفاده از اینترنت رایگان و پولی پهن‌باند را برای کاربران فراهم می‌کند. انتقال شبکه اینترنت از طریق سیم‌های مسی بدون قطع تماس‌های صوتی تلفن انجام می‌شود و مشکلی برای آن‌ها ایجاد نمی‌کند.

ارائه اینترنت رایگان ADSL در مجموعه آریان وب

نحوه دریافت اینترنت رایگان ADSL

جهت دریافت سرویس رایگان اینترنت پر سرعت ADSL چنانچه جز مناطق تحت پوشش ما باشید کافیست شماره خط تلفن ثابت خود را به شما واتساپ زیر ارسال نمایید و در صورتی که امکان ارایه سرویس برای خط شما مقدور باشد اعلام خواهد شد و می توانید ۱ الی ۳ ماه بسته به مرکز مخابرتی خود از سرویس اینترنت ما به صورت رایگان استفاده نمایید:

شماره واتساپ جهت امکان سنجی خط تلفن: 09351800102

مزیت استفاده از ADSL

مزیت استفاده از فناوری ADSL برای اتصال به اینترنت این است که برای بهره‌گرفتن از آن به هیچ سیم ویژه‌ای نیازی نبوده و از سیم‌کشی موجود در تلفن منازل می‌توان از آن استفاده کرد. راه‌اندازی و استفاده از اینترنت ADSL هزینه کمتری داشته و این نوع اتصال در مقایسه VDSL و فیبر نوری به شکل گسترده‌تری در دسترس کابران قرار می‌گیرد؛ چراکه نیاز به تجهیزات خاص و ویژه‌ای ندارد. با استفاده از ADSL می‌توانید با سرعت حداکثر 25 مگابیت بر ثانیه وبگردی کرده و محتوای مدنظرتان در اینترنت را دانلود کنید، اما سرعت آپلود بسیار محدودتر می‌باشد. درواقع سرعت نهایی دانلود و آپلود شما به غیر از سرویسی که از شرکت‌های مختلف خریداری می‌کنید به سیم‌ها نیز ارتباط داشته و اگر از سیم‌های قدیمی و بی‌کیفیتی استفاده کنید سرعتی کمتر از حد معمول خواهید داشت. همچنین ADSL مزایای فراوان دیگری دارد که در ادامه به بررسی کامل آن‌ها می‌پردازیم.

امکان افزایش سرعت آپلود و دانلود در ADSL

در سرویس‌های ADSL سرعت دانلود و آپلود تفاوت‌های بسیار زیادی با هم دارند، سرعت دانلود بیشتر از سرعت آپلود است، از این رو به این نوع از فناوری خط اشتراک دیجیتال نامتقارن گفته می‌شود. اما تا 40 برابر نیز افزایش در سرعت اتصال به اینترنت در آپلود یا دانلود وجود دارد. همانطور که گفته شد سرعت دانلود با استفاده از اینترنت ADSL حدود 25 مگابیت بر ثانیه بوده و سرعا آپلود در آن 5/1 مگابیت بر ثانیه است.

ADSL2+ چیست؟

ADSL2+ فناوری دیگری بر بستر ADSL است که امروزه به شکلی گسترده‌تر در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد. ADSL2+ به عنوان نسل جدیدی از ADSL مخصوص کاربرانی است که در فاصله حداکثر 2 کیلومتری از مرکز مخابرات ساکن هستند.  در صورتی که کیفیت خط مناسبی داشته باشید، ثبات بیشتری داشته و خدمات بهتری به شما ارائه می‌شود.

Free ADSL internet ارائه اینترنت رایگان ADSL در مجموعه آریان وب

دسترسی سریع به اینترنت

در گذشته کاربران برای استفاده از اینترنت از فناوری Dial up استفاده می‌کردند که مشکلات زیادی در اتصال، سرعت و هزینه به همراه داشت اما امروزه با روی کار آمدن فناوی ADSL تمام مشکلات Dial up حل شده و در سریع‌ترین زمان ممکن کاربران را به نتیجه دلخواهشان می‌رساند. با استفاده از اینترنت رایگان شرکت آریان وب می‌توان به راحتی در فضای وب جستجو و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به موارد موردنیاز دسترسی پیدا کرد. انتقال اطلاعات در ADSL  با سرعت و ظرفیت بیشتری نسبت به سایر فناوری‌ها انجام می‌شود، بدین صورت که همزمان می‌توان فایل‌های حجم زیاد را دانلود و موارد دیگر مانند تماشای فیلم، گوش دادن موسیقی و بازی کردن را به صورت آنلاین انجام داد.

قیمت به صرفه و معقول

از دیگر مزایای فناوری ADSL این است که هزینه و قیمت مناسبی دارد. به طور کلی هزینه خدمات اینترنت به صورت جدا محاسبه شده و بر روی قبض تلفن نمی‌آید. همچنین وجود بسته‌هایی با حجم‌های متنوع اینترنت ADSL این امکان را دارید تا با توجه به میزان مصرفی اینترنت خود اقدام به خرید بسته‌های اینترنت کنید. شرکت آریان وب امکان استفاده از اینترنت رایگان را با حجم مناسبی برای شما فراهم کرده تا در مدت یک ماه بتوانید از این اینترنت پرسرعت استفاده کنید.

پهنای باند زیاد ADSL

پهنای باند بالا از دیگر مزایای استفاده از ADSL است. فناوری ADSL با استفاده از سیم‌های خطوط تلفن تعریف شده است. پهنای باند بالای این فناوری باعث خواهد شد تا داده‌های دیجیتال با نرخ بالایی ارائه شود، که در این صورت سرعت انتقال فایل‌ها افزایش می‌یابد. از این رو استفاده از طیف گسترده‌ای از فرکانس‌ها در اینترنت ADSL پهنای باند بالایی را برای استفاده از خدمات فراهم می‌کند. بنابراین با استفاده از اینترنت رایگان می‌توانید به راحتی و با سرعتی بالا وبگردی و جستجو در اینترنت را انجام دهید.

free adsl internet1 ارائه اینترنت رایگان ADSL در مجموعه آریان وب

عدم نیاز به زیرساخت‌ های جدید

استفاده از اینترنت ADSL در زیرساخت‌های موجود در شبکه اصلی تلفن منزل ممکن است. بنابراین برای نصب و استفاده از آن نیازی به زیرساخت و بستری جدید و پرداخت هزینه‌ای اضافی برای فراهم کردن آن‌ها نیست.

امکان استفاده از اینترنت و تلفن به‌ صورت هم ‌زمان

امکان استفاده از اینترنت ADSL و تلفن به صورت همزمان از اصلی‌ترین مزایای اینترنت ADSL محسوب می‌شود. بنابراین در هنگام استفاده از اینترنت در طولانی مدت به راحتی می‌توانید تماس‌های خود را برقرار کنید و از اینترنت رایگان خود نهایت لذت را ببرید.

بدون نیاز به شماره گیری

برای استفاده از اینترنت ADSL نیازی به شماره گیری از طریق تلفن نبوده و همواره اتصالات آن روشن است. اطلاعات  بدون وقفه‌ای در اینترنت رد و بدل می‌شوند. بنابراین در هنگام استفاده از اینترنت رایگان نیز می‌توانید فعالیت‌های آنلاین خود را براحتی انجام دهید.

کاربردهای بیشمار دیگر

امروزه استفاده از اینترنت ADSL گزینه‌ای مناسب برای استفاده از کارهای تجاری و دیجیتال است. همچنین افرادی که از VPN یا شبکه مجازی خصوصی استفاده می‌کنند، ADSL گزینه خوبی به شمار می‌آید. با استفاده از این فناوری با پرداخت هزینه‌ای ماهانه می‌توانید به صورت نامحدود به اینترنت دسترسی داشته باشید. اینترنت ADSL در مقایسه با سایر فناوری‌های دیگر سرعت زیادی داشته و از طریق آن می‌توانید کارهای خود را براحتی انجام دهید.

معایب اینترنت ADSL

با توجه به مزایای بیشمار اینترنت پرسرعت ADSL، این فناوری معایبی نیز دربردارد. از معایب این فناوری این است که اگر فاصله زیادی با مرکز مخابرات یا مرکز تلفن داشته باشید، به همان نسبت سرعت و کیفیت پایینی را دریافت خواهید کرد. به طوری که در مسافت‌های بیشتر از 6 کیلومتر استفاده از سرویس اینترنت ADSL با سرعت زیاد امکانپذیر نخواهد بود. از این رو عدم تقارن سرعت ارسال و دریافت اطلاعات در ADSL برای شرکت‌های ارائه دهنده ممکن است مشکل‌ساز شود که تاثیر مستقیمی بر کیفیت و سرعت خدمات ADSL دارند.

مناطق تحت پوشش اینترنت رایگان توسط آریان وب

ارائه اینترنت ADSL به صورت رایگان از جمله مزایای استفاده از خدمات مجموعه آریان وب محسوب می‌شود. این مجموعه به کاربران 22 منطقه ی تهران و بیش از ۷۰ درصد شهرهای ایران، این مزیت را ارائه می‌دهد. جهت استعلام مناطق پوشش دهی شماره خط تلفن ثابت خود را به شماره واتساپ 09351800102 ارسال نمایید.

استفاده از خدمات آریان وب، دریافت اینترنت رایگان!

آریان وب سال‌هاست که در زمینه طراحی سایت، میزبانی وب و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از خدمات آریان وب اینترنت رایگان یک ماهه ADSL دریافت کنید. در حال حاضر این مجموعه برای ارائه اینترنت مناطق تهران را تحت پوشش خود قرار داده است. فناوری  ADSL از جمله مناسب‌ترین راه‌‌های دسترسی به اینترنت بعد از Dial up به حساب می‌آید. امکان استفاده از ایترنت و تلفن به صورت همزمان، قیمت مناسب، عدم نیاز به زیرساخت جدید، عدم نیاز به شماره ‌گیری، پهنای باند و سرعت بالا و دسترسی سریع به اطلاعات از مزایای استفاده از اینترنت ADSL  محسوب می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

محبوبترین پست ها