جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آشنایی با خدمات سئو، سکوی پرتاب شما به لینک 1

خدمات سئو وب سایت seo مخفف search engine optimization به معنی بهینه سازی موتور جستجو است. خدمات سئو کمک می کند تا یک سایت برای استفاده ی کاربردان بهینه شود. سئو تکنیکی است که رتبه بندی یک وب سایت در صفحات جستجو را بهبود می دهد.

 

چرا کسب و کار شما به سئو نیازمند است ؟

چند دلیل اصلی وجود دارد که اولا کسب و کار شما باید وب سایت داشته باشد و دوما وب سایت شما باید برای موتورهای جستجو بهینه شود (SEO) ، پس از همین امروز به فکر آینده کسب و کار خود باشید و با خواندن این دلایل هر چه سریع تر دست بکار شوید تا در آینده از دیگر کسب و کارهای رقیب خود عقب نمانید چون اگر از مزایای سئو آگاه باشید و این کار را انجام ندهید، می توان گفت کسب و کار خود را به سمت مرگ هدایت خواهید کرد.

چه کسب‌وکارهای کوچک و چه بزرگ‌ترین برند‌های فضای مجازی، همه و همه -در هر سطحی که باشند- برای رسیدن به مرحله بعد به سئو و نحوه به کارگیری درست از چک لیست سئو نیاز دارند.

در ادامه برای اثبات این حرف دلایلی ذکر میشود:

 

1. بالا بودن کیفیت جذب ورودی های سئو، از مهم ترین مزایای سئو است.

تصور می کنید چرا ترافیک موتورهای جستجو بهترین ترافیک است؟ به این دلیل که افراد زیادی از سراسر کشور یا دنیا به دنبال حل مشکلی هستند که به دست شما انجام می شود. بنابراین شما می توانید با بهینه سازی سئو سایت برای موتورهای جستجو، ترافیک بیشتری به سایت خود جذب کنید. نکته جذاب تر در سئوی سایت این است: سئو به دنبال راهکاری است که شما نیازی به تبلیغات برای فروش محصولات یا خدمات خود نداشته باشید. همین نکته است که صنعت سئو را به صنعتی ارزشمند تبدیل کرده است.

 

2. افزایش اعتبار و اعتماد به برند

وبسایتهایی که در نتایج موتورهای جستجو در رتبه های بالاتر صفحه گوگل قرار میگیرند از دید مشتری دارای اعتبار بیشتری هستند و مشتریان بهتر به آنها اعتماد می کنند. ۹۸% جستجوکنندگان در اینترنت، شرکت یا محصولی را انتخاب میکنند که در صفحه اول لیست نتایج قرار دارد.

زیرا افراد احساس می کنند نتایجی که در بالاتر نشان داده می شوند نتایج بهتری هستند. اگر وبسایت شما بتواند در جستجوی انجام شده در لینک های بالای نتایج جستجو قرار بگیرد، وبسایتی معتبر تلقی می شود.با استفاده از تثبیت موقعیت خودتان در موتورهای جستجو، می توانید موقعیت های بیشتری برای کسب و کارتان ایجاد کنید. در واقع سئو تلاش می کند تا بازدید وب سایت شما به صورت هدفمند افزایش یابد و هنگامی که کاربر وارد صفحه ی شما شد، همان کاری را انجام دهد که شما پیش از این برای آنها طراحی کرده بودید.

این یکی دیگر از مهمترین مزیت های سئو در بین دیگر مزایای سئو است.

 

3. نرخ بازگشت سرمایه بیشتر بدون درگیری با هزینه های تبلیغات

بر اساس مطالعات انجام گرفته توسط مجله Search Engine، نرخ  موفقیت و انعقاد قرارداد در مواردی که از طریق سئو به کسب و کار شما جذب شده اند ۱۴٫۶ % است، درحالی که خروجی موفق دیگر روش ها (مانند ایمیل مستقیم، تبلیغات چاپی و …) ۱٫۷% است.

اگر رتبه خوبی در سئو داشته باشید نیازی به تبلیغات ندارید و مجبور به پرداخت هزینه برای نمایش سایت در لیست نتایج نیستید. شما می توانید ترافیک وب سایتتان را بدون پرداخت هیچ هزینه ای افزایش دهید. سئوی سایت به وضوح از نظر هزینه ها مقرون به صرفه تر از تبلیغات مختلف است. بنابراین با اطمینان از اینکه به دنبال رشد و رونق کسب و کار خود هستید، کمپین تبلیغات گوگل خود را متوقف کنید و با کسب رتبه خوب در سئوی سایت، نتایج بهتری به دست آورید و از مزایای سئو بهره مند شوید.

یک استراتژی اصولی و حرفه ای بهینه سازی سایت به شما کمک می کند تا پول های تبلیغاتی و بودجه های خود در این بخش را کاهش دهید و کارآمدتر به سرمایه گذاری بپردازد.

 

آشنایی با خدمات سئو، سکوی پرتاب شما به لینک 1
آشنایی با خدمات سئو، سکوی پرتاب شما به لینک 1

 

4. سئو یک استراتژی بلندمدت است.

سئو به عنوان یک استراتژی بلندمدت است که بتوانید در کلمه هایی که مربوط به شغل شما است بعدها اولین باشید . سئو ممکن است برای کسب رتبه خوب برای وب سایت شما، 6 تا 12 ماه زمان بطلبد. با این وجود همین زمان یا حتی بیشتر از آن نیز برای از دست دادن رتبه ی شما در موتورهای جستجو نیاز است و می تواند مزیتی بزرگتر برای شما محسوب شود. هنگامی که استراتژی مناسبی برای دریافت رتبه های بالاتر پیدا کردید، به ندرت سقوط خواهید کرد. این مسأله از سویی با توجه به افزایش رقابت ها در بین الگوریتم های جستجوگر معروف مانند گوگل برجسته تر شده است و به راحتی امکان کاهش رتبه ی شما وجود ندارد.

 

5. سئو قابل سنجش و اندازه گیری است.

شما می توانید با قابلیت اندازه گیری و سنجش سئو، نرخ تبدیل و ورودی های خود را اندازه گیری کنید. علاوه بر این می توانید میزان پیشرفت و رتبه سایت و بازدید آن را اندازه گیری کنید. با استفاده از ابزارهای مناسب یا شرکت های معتبر سئو، قادر خواهید بود تا کلمات کلیدی مورد جستجو را در گوگل برای کسب و کارتان بهینه تر کنید. همچنین می توانید رفتار مشتریان خود را نیز بررسی کنید و تقریبا به علایق و نیازهای آنها پی ببرید

 

نتیجه گیری:

سئو روح تازه‌ای در کالبد وب‌سایت شماست و بدون استفاده از این تکنیک هرگز نمی‌توانید خود را در عرصه کارآفرینی آنلاین به مراتب بهتر و بالاتر برسانید و با استفاده از این فرصت می توانید به یک برندینگ خوب برای کسب و کار خود نیز داشته باشید .

با استفاده از سئو و بهینه سازی سایت خود ،به داده های ارزشمندی در رابطه با مشتریان خود دست پیدا کنید ، که امروزه با ارزش ترین عنصر در دنیا اطلاعات است. فراموش نکنید افرادی که از وب‌سایت شما بازدید می کنند برای سرگرمی نیامده‌اند. آنها به مشکلی برخورده‌اند یا نیازی دارند و به دنبال پیدا کردن پاسخ آن، وارد وب‌سایت شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + سه =

محبوبترین پست ها