جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

با چرا شروع کنید !؟

اینکه الان اینجا و درحال مطالعه ا ین مطلب هستید نشان دهنده این هستش که دغدغه رشد و یا حتی راه اندازی کسب و کارتان در شبکه های اجتماعی را دارید. اما این پرسش نامه چیست و چرا با ید قبل از شروع پروژه آن را تکمیل نمائید؟
اجازه ده ید سوال بالا را با طرح یک سوال دیگر، پاسخ دهیم. آیا تا به حال فکر کردهاید که چرا برخی از کسب و کارها تجربه موفقی از حضور در شبکه های اجتماعی دارند و برخی دیگر خیر؟ علت اصلی موفقیت بسیاری از برندها چه در شبکه های اجتماعی و چه در دل بازار این هستش که دقیقا می دانند به چه کار ی مشغول هستند؟ چگونه ا ین کار را انجام خواهند داد؟ و دلیل انجام کارشان چیست؟
در یک کلام، چرایی کار خود را میدانند. البته اینجا منظور از "چرا" سودآور ی مالی نیست چراکه سودآوری یک نتیجه است و نمی توان یک دلیل باشد. منظور از "چرا" این است که : هدفتان چیست؟ انگیزه تان چیست؟ باورتان چیست؟ کسب و کار شما به چه دلیل وجود دارد؟
شاید الان بتوانیم دلیل اصلی وجود این پرسشنامه را بهتر توضیح دهیم. هدف ما از تدوین این پرسشنامه، شناخت درست برند و مخاطبین شما میباشد. درواقع تکمیل این فرم پرسشنامه به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم نیازهای کسب و کارتان و همچنین افراد ی که میتوانند مشتریان شما باشند را به درستی شناسایی و بر اساس این شناخت، تقویم محتوایی صفحه اینستاگرام شما را تدوین کنیم.
قدم اول: شناسایی هویت برند شما
حال زمان آن رسیده است که ما نیز با برند شما آشنا شویم. .ممنون می شویم اگر تا جای ممکن پاسخ هایتان را کوتاه و صریح بنویسید و البته از مطرح کردن ایده های کوچک و بزرگ خود هراسی نداشته باشید.
حداکثر اندازه فایل: 32 MB.
شناسایی مشتریان و مخاطبین شما
در این بخش قرار است کمی بیشتر با مشتریان شما آشنا شویم و دقیقًا آنها را بررسی کنیم. برای این منظور، با هم یک شخصیت خیالی خواهیم ساخت که بازتاب دقیقی از مشتریان مختلف شما هستند.